Morgen is de dag…

Morgen is de dag die voor jou nooit meer komt.

De dag die 33 jaar geleden voor het laatst kwam.

Morgen is de dag waarop je 76 jaar geleden geboren werd.

De dag waarop je ouders gelukkig niet beseften dat je maar 43 zou worden.

Morgen is de dag dat ik voor jou voor de laatste keer een kadootje uitzocht voor je verjaardag, de laatste keer dat ik een kop thee op bed mocht brengen.

Morgen blijft jouw dag, lieve mama.

Morgen blijft voor altijd dé verjaardag van de belangrijkste vrouw in mijn leven, de vrouw die me vormde tot wie ik nu ben.

Sinds 33 jaar is 24 juni een extra moederdag, voor altijd in mijn hart.

24 juni, de dag dat je 43 werd…

Je laatste maand in levende lijve, maar altijd in mij en onze kinderen doorlevend.

Morgen is de dag…



44 gedachtes over “Morgen is de dag…

  1. Ik had het gisteren nog met één van mijn broers over mijn vader die gestorven is aan zijn vierenvijftig. Ook al is dit nu bijna zesendertig jaar geleden, de datum blijft in mijn hoofd hangen.
    Jouw moeder moet heel speciaal zijn geweest. Ze heeft je haar genen overgedragen.

    Liked by 1 persoon

  2. Wat lang, wat ontzettend lang moet jij het al zonder je moeder doen. Je was zo jong, zij was zo jong. Je leven is nooit meer hetzelfde geweest. Je hebt je eigen geluk gevonden en gemaakt. Je geweldige man en je prachtige kinderen. Ik bewonder je! En je moeder? Die straalt van trots! Haar dochter die gaat voor geluk! Xxx

    Liked by 1 persoon

  3. Zo jong en dan al je moeder moeten missen. Dat moet hevig zijn . IK ben nu al ouder dan mijn moeder was toen ze stierf en nog vraag ik me dikwijls af “ma ik wilde dat je dit nog kon meemaken…dat je kon zien hoe je kleinkinderen het stellen …en dat er al een achterkleinkind is” Onbewust praat ik nog dikwijls met mijn moeder . Zonder haar liep ik niet rond op deze aardbol.

    Like

Geef een reactie

