Dagboek van een bonni #part …

Het is eigenlijk niet te geloven, vandaag word je 10 maandjes jong.

10 maanden geleden gaf je een extra dimensie aan ons leven, veroverde je in een oogwenk onze harten, maakte je ons apetrots, gaf je ons een extra gevoel van verpletterende verantwoordelijkheid, liet je ons tranen met tuiten huilen om je “valse start”, maakte je van onze dochter een mama…

Lief kleinkind, elke dag meer verover je je plaats in je nog kleine wereld. Je ontdekt meer en meer, probeert vanalles uit, met vallen en opstaan…alhoewel, voorlopig vind je het nog wel comfortabeler om gewoon te blijven zitten.

Je maakt ons bezorgd als je een beetje ziek bent, daar ben je al een meester in, niet teveel meer doen hoor, dat is niet goed voor een opa- en bonnihart!

Je tovert een automatische lach op ons gezicht als we aan je denken.

We smelten als we zien hoe je een pact gesloten hebt met je hond, die zo trouw is, ik denk niet dat iemand een vinger naar je moet uitsteken. Het is zรณ mooi om aan te zien.

Ik kan je niet vertellen hoe ontroerd ik was toen je vorige week spontaan je armpjes naar me uitstak toen je bij je mama op schoot zat.

Hoe hard we moeten lachen als je niet snel genoeg je eten krijgt, hoe verontwaardigd je dan bent en een stel krokodillentranen met gemak uit je ogen laat springen.

Hoe je onmiddellijk hรฉt product uit onze streek met veel liefde in je mondje propte.

Hoe trots je opa was toen hij je onlangs op het kinderdagverblijf mocht gaan halen, hoe hij gevloekt heeft op het installeren van de autostoel. Hoe hij glunderde toen hij met jou thuis kwam.

Lief kleinkind, je maakt onze dagen zo mooi en waardevol, ook al zien we je soms maar een half uurtje. Gelukkig komt je mama bijna elke dag langs, dat kan ze niet laten! ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
We kunnen niet wachten om in september met ons allen op vakantie te gaan, met iedereen samen genieten.

Jij zal ongetwijfeld altijd in het middelpunt van de belangstelling staan, je zal geen aandacht tekort komen.

Lief kleinkind, ik zie je graag, onvoorwaardelijk…

Je Bonni xx

46 gedachtes over “Dagboek van een bonni #part …

  1. Het is ook onwerkelijk mooi om een kleinkind te bezitten. Ik werd gisteren gebeld door mijn 3 jarige meisje. Zo mooi!

    Like

  2. Ik kijk er al naar uit om mijn eventuele kleinkinderen te leren dat ze NOOIT moeten opruimen. Hun mama (รฉรฉn van mijn dochters dan) vindt immers dat dat een taak is van de moeder (ikke) ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  3. Dank je wel Mrs. Brubeck, nu mis ik mijn opa en oma des te meer ๐Ÿ˜‰ hihihi

    Zo is het maar net, alleen een opa en een oma kunnen dat doen, dat gevoel geven ๐Ÿ˜€

    X

    Like

      1. hahaha, met een knipoog hoor ๐Ÿ˜‰ Wat jij niet weet, is dat mijn oma morgen jarig zou zijn geweest ๐Ÿ˜‰ 8 mei. Dus mijn memories zitten daar al dagen ๐Ÿ˜€

        Liked by 1 persoon

  4. Dat is niet te doen hรฉ, hoe graag je die ziet! Ik wet perfect wat je bedoelt. Heel fijn dat je je kleinkeind zo vaak kan zien en kan knuffelen. Ik moet het doen via de webcam , poppenkast spelen met vingerpopjes en gekke bekken trekken voor het scherm. En gisteren heeft mijn lieve schat, van 14 maanden voor het eerst een kusje gesmeten met haar handje. Ik moet je niet vertellen dat ik daardoor helemaal van mijn melk was.

    Like

  5. Heerlijk als je van zo nabij oma mag en kunt zijn. Ik ken het gelukkig ook van drie van de vier kleinkinderen.
    De vierde mag ik nu weer een week van genieten , ongeveer de tiende week uit zijn dertien jarige leventje.

    Liked by 1 persoon

  6. Ohhh de liefde โค๏ธ spat er weer van af! Zo mooi! Het kan ook niet alles dat zo’n schattig mannetje je laat smelten, lachen en huilen hรจ. Wat een luxe trouwens dat je hem bijna elke dag wel even ziet. Ik verlang alweer naar mijn kleindochters. Blijf genieten, die armpjes komen steeds vaker jouw richting op hoor.. Reken maar! ๐Ÿ˜Š… In juni ga ik weer een weekje en dan kan ik mijn meisjes ook weer
    knuffelen. Veel liefs voor een hele lieve Bonni… โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

    Like

  7. Dit is zo hartverwarmend om te lezen! Hij/zij boft maar met jullie! Geniet er lekker van, ook voor de grootouders worden ze te snel groot hรจ ๐Ÿ™‚

    Like

Geef een reactie

