Over en uit

Einde verhaal…

60 gedachtes over “Over en uit

  1. Hi Mrs. Brubeck,

    Van harte hoop ik dat er niets ernstigs ik met jou of je familie. En verder aan jou de keuze wel of niet hier te bloggen maar ik zal je wel missen als je dat niet meer doet.

    Groetjes,

    Dorothé

    Like

  2. ??? Wat gebeurt er ???
    Lieve Mrs B, dit is schrikken! Ik las net nog je prachtige fotoverslag van jullie weekend.
    Ik hoop echt, dat er niks ernstigs is gebeurd!
    Je was er altijd voor mij. Je hebt mijn e-mailadres. Ik wil er ook voor jou zijn!
    Heel veel liefs xxx

    Like

  3. Oo nee. Ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt maar het klinkt tamelijk … onheilspellend. Blijf bij jezelf. Hou moed. En wie weet tot (blog)ziens. Ik hoop het wel … 🙂

    Like

  4. Ik genoot telkens weer van je schrijfsels, maar dit natuurlijk helemaal jouw beslissing. En je genoot van het schrijven, dus ik denk niet dat dit een ondoordachte beslissing is…

    Like

  5. Jammer dat je stopt met bloggen, tenminste dat begrijp ik er uit.

    Je zult er ongetwijfeld een goede reden voor hebben, die we allemaal hebben te respecteren, dat doe ik uiteraard ook, maar zoals gezegd en heel egoïstisch gedacht van mezelf, blijf ik het jammer vinden.

    Het ga je goed Mrs. Brubeck 😉

    Like

  6. Hopelijk is dit een bevlieging, want het ligt niet in je aard om je (vele) lezers zomaar in het ongewisse te laten en een slotje op deze blog te zetten.
    Take care and take it easy, Mrs. Brubeck.

    Like

  7. Gevonden!!! En wat lees ik?
    IT DOESN’T MATTER WHO HURT YOU OR BROKE YOU DOWN
    WHAT MATTERS IS WHO MADE YOU SMILE AGAIN.

    Lieve schat.. je man, je kinderen, je kleinkinderen.. en misschien wij hier op press een beetje …
    Lach!! Want het leven is te kort, kijk maar wat er een paar jaar geleden geweest is.
    Lach!! Want dat is je grootste wapen.
    Lach!! Want die lach is van jou, maakt jouw bijzonder.
    Lach!! Want er zijn ergere dingen geweest in je leven.
    Lach!! Want wij hier… houden allemaal een beetje van jou.
    Lach!! Lieve mooie vrouw, moeder en oma.
    Lach!! Want jij bent jij en dat kan niemand jouw afnemen.

    Dikke mega kus en knuffel!

    Liked by 2 people

  8. Wat jammer, vooral dan voor jezelf (denk ik). Ik ben hier altijd heel graag komen lezen, hoewel ik nooit eerder reageerde. Hopelijk kan je wat er gebeurde (?) snel achter je laten.

    Like

    1. Lieve Narda, het verleden heeft me even ingehaald en ik heb het erg moeilijk..maar ik krijg zoveel steun en lieve mails en reacties van jullie dat het wel goed komt!
      Ik besef dat er ook oprechte mensen in blogland vertoeven en dat vertrouwen was ik even kwijt!
      X

      Like

      1. Wat jammer nou toch. Ik hoop dat het goed komt en dat je misschien -achteraf bezien- te ongenuanceerd hebt gereageerd, hoewel je mij daar niet het type voor lijkt. 💜😘

        Like

  9. Wat jammer want ik kwam hier heel graag lezen. Je gaat er ongetwijfeld je redenen voor hebben dus wens ik jullie het allerbeste en hoop ik dat je ooit terug gaat schrijven. X

    Like

  10. Ik was hier stiekem aan het meelezen, ik volg je blog nog niet zolang. Wat een donderslag bij heldere hemel! Hopelijk gaat het je goed en keer je ooit terug naar blogland.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

