Dit ben ik, door de ogen van Mr B


Ik kan wel veel over mezelf vertellen en ik doe dat met een gerust geweten. 

Ik win er niks bij om me anders voor te doen dan ik ben.

Maar….bij KLIEFJE en SAMAJA vond ik een leuke tag om iemand anders wat over me te laten vertellen. 

Mijn MR BRUBECK is een eerlijk man, dat siert hem, ik vind zijn oordeel superbelangrijk. Hij is dus de meest aangewezen persoon om een paar vragen over mij te beantwoorden.

Here we go…

1.Wat eet ze het liefst?

Alles wat ik klaarmaak, grapje! Ze heeft een brede culinaire smaak, met een voorkeur voor wildgerechten en lekkere pasta’s.
2. Wat is haar minst leuke eigenschap?

Ahum, Mrs B kan nogal ongeduldig zijn, zeker wat het verkeer betreft. Het verbaast me dat ons stuur het nog niet begeven heeft. Het gekke is wel dat telkens ze foetert op degene die voor ons rijdt, zoals bv een middenvakrijder, het lijkt of die haar kunnen horen. Hoe vaak een chauffeur dan uitwijkt, is verbazingwekkend, volgens mij heeft ze een 6e zintuig.
3. Wat is haar leukste eigenschap?

Haar persoonlijkheid, kwetsbaarheid, charismatische en recht-toe-rechtaan houding.

(Dat zijn volgens mezelf wel wat meer dan 1 leuke eigenschap πŸ˜€)
4. Wat zou ze aan zichzelf kunnen veranderen als dat kon?

Qua eigenschappen een beetje meer geduld en relativering vermoed ik. Fysiek hier en daar een rondingkje minder misschien, dingen die ik totaal niet belangrijk vind, voor mij is ze perfect zoals ze is. I love her perfect imperfections.
5. Wat vindt ze het allerstomst?

Mensen die zichzelf uiterst belangrijk vinden, mensen met een groot ego en arrogantie.
6. Waaraan is ze verslaafd?

Aan wordfeud en candy crush spelen op haar gsm (pfff, hoor wie het zegt!) Zodanig in beslag genomen dat ze haar leesverslaving kwijt is. Er ligt alweer een tijdje een nieuw boek te lonken…het zal nog even blijven liggen vrees ik!
7. Waarmee kun je haar pissig krijgen?

Onrecht aan haar, mij of onze kinderen aangedaan. Of als mensen hun vriendschap met ons ondermijnen. Het moeilijke daaraan is als je éénmaal haar vriendschap verspeeld hebt, het moeilijk zal zijn terug in haar hart te komen.
8. Waarvan wordt ze helemaal blij? 

Als ze een mooi kleedje of schoenen heeft gevonden, ze is nogal kieskeurig en selectief op dat vlak. Het is zelfs zo dat ik tijdens het shoppen vaak kledingstukken voor haar vind die ze leuk vindt.

Ook samen met mij uitstappen doen, weekendjes of vakanties, die worden zelfs fijner dan ze vroeger al waren. We weten perfect wat we aan elkaar hebben, veel raakvlakken en gezamenlijke interesses en van alle kleine dingen intens samen kunnen genieten!
9. Als ze dingen zou kunnen overdoen, wat zou dat zijn?

Goh, de vraag is of je dingen zou wΓ­llen overdoen, of net niet. Ik vermoed dat ze graag de begintijd, toen we elkaar net kenden, de eerste jaren dat we getrouwd waren…opnieuw zou willen doen. Omdat we al 32 jaar gelukkig zijn en het net lijkt of dat 32 minuten waren. En dat niet opnieuw doen? Tja…
10. Als ze nu 1000 euro kreeg, wat doet ze als eerste?

Een weekendje weg boeken of een reisje voor ons tweetjes. Misschien toch dat ene extra kleedje bij Vanilia halen dat ze liet hangen. En misschien zelfs een kadootje voor mij??? 

En als ze het mij zou vragen zou ik maar 1 woord zeggen: Louboutins kopen! 
Hij kent me beter dan mezelf!!

Dank je voor je eerlijke antwoorden Mr B! 

43 gedachtes over “Dit ben ik, door de ogen van Mr B

  1. Hihi, zo leuk om zijn uitspraken over jou te lezen. Zelf twijfelen over een aantal rondingen, waar je man echt helemaal niet van wakker ligt… dat is zo herkenbaar! En ook je houding in het verkeer is dat, alleen mankeer ik dat zesde zintuig ;-).

    Liked by 1 persoon

  2. Jammer , ik heb een man die digitaal een onderontwikkeld gebied is;-) Ik ga dus niet te horen krijgen hoe goed( of slecht) hij mij kent.. Candy Crush is ook leuk, daar laat ik ook gerust een boek voor liggen;-)

    Like

  3. Wat leuk om hier al die dingentjes te lezen.
    Telkens leren we je een beetje beter kennen πŸ™‚
    De liefde spat gewoon van het scherm. Zalig toch!

    Deze tag moet ik aan me voorbij laten gaan πŸ˜‰

    Like

  4. En zo leren we Mrs. B. weer wat beter kennen. Altijd fijn.
    In het verkeer maak ik me overigens niet meer druk. Hooguit zucht ik nog ’s als ik de zoveelste stommiteit zie. En da’s maar goed ook, want anders zat ik allang in een dwangbuis, vrees ik. πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

      1. Ik let eigenlijk vooral op fouten die gevaarlijk zijn voor anderen en ik weet het, het helpt niet als ik me erger…Fietsers zonder licht, nog zoiets, ik heb soms zin om uit te stappen en te vragen of ze zelfmoordneigingen hebben!

        Like

  5. Deze is geweldig, ik zag hem inderdaad ook al bij een aantal anderen. Dat B je goed kent is wel heel duidelijk. En de liefde spat er inderdaad vanaf, heerlijk <3.. En ik ken je dan nog wel niet zo lang, maar het is in ieder geval wel zoals ik me deze antwoorden had voorgesteld.. Zo goed ken ik je al wel! Ik vraag het misschien ooit wel eens aan Jan πŸ˜‰
    Liefs XXX

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een leuke! De antwoorden verbazen me weinig. Wat weet ik eigenlijk best veel van je. Zie je zo voor me in die dikke kar voor me achter dat stuurπŸ˜„
    Rem is nu plaatpizza aan het maken, misschien krijg ik hem ook zo gek nu;-))

    Liked by 1 persoon

  7. Wat leuk. In het begin van het bloggen ( op skynet indertijd) deden we onder elkaar veel van die opdrachten die we een “inktvlek” noemden. Iemand begon met iets en het spreidde zich geleidelijk voort. We moesten bv. aan de hand van een vragenlijst onszelf voorstellen. Het ging er dikwijls grappig aan toe ,vooral omdat velen elkaar eens hadden ontmoet op een BBB( Blije Bloggers Bijenkomst)in het Domein Puyenbroeck in Wachtebeke. Of er werd een onderwerp op de blog gegooid zoals bv elke maandag een logje maken over “blauw” . Dat ging van Blauwe maandag, tot blauwe tegeltjes, blauwe gaten in het water, tot blauw in onze woonomgeving… Met de jaren hebben veel bloggers afgehaakt en met sommigen ben ik bevriend geraakt en bezoeken we elkaar.
    Hier is het een variant maar het resultaat is wel dat je man zijn vrouwtje wel goed kent πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  8. Wat een leuk idee, om Mr. B. zo vragen over jou te laten beantwoorden. Lieve, duidelijke antwoorden zijn het ook. πŸ™‚ Moet ik vriendlief ook maar eens vragen, haha.

    Like

Geef een reactie

