Boeiende wc rol


Ik werd een paar dagen geleden vermeld als “iemand wiens blog ik zelfs zou lezen als ze het over een wc rol had”.

Een uitspraak van MELANIE, waarmee ze mij instant deed glimlachen. Zo is ze wel hoor, ze kan zomaar je dag opvrolijken!

Anyway, ik neem je uitdaging graag aan Mel…”Blog & Blogger Tag”, hier komen mijn antwoorden.

Hoe ben je bevangen door het blogvirus?

Waar zal ik beginnen, ik heb hier al eens uitgebreid over verteld in eerdere logjes zoals Knowing me, een blog waar ik redelijk openhartig praat hoe ik in de blogwereld terechtkwam. Heb behoorlijk sceptisch gestaan tegenover blogland om gegronde redenen, maar kijk…”het virus” nam ook van mij bezit en ik waagde me aan een aantal logjes. Ik lees graag en heb ontdekt dat ook zelf schrijven een beetje lukt. Door de appreciatie van mijn lezers blijf ik inspiratie vinden.
Wat is je favoriete blogplek?

Thuis, op de zetel (bank voor mijn Nederlandse lezers 😀), na het ontbijt, als de kids de deur uit zijn. Alleen de hond en ik, koffie en mijn Iphone. Mijn perfecte schrijfplek!
Heb je een vaste blogroutine?

Neen, absoluut niet. Er kan me zomaar iets te binnen schieten, dan schrijf ik en publiceer direct. B begrijpt dat niet en moet ook lachen dat ik dat allemaal op mijn “telefoontje” doe. Meestal is het mijn gezin dat me doet vertellen, de meeste logjes zijn redelijk persoonlijk.
Gebruik je een spiegelreflex camera of je telefoon als camera?

Mijn telefoon, altijd en overal. Ik schrok er in het begin zelf van dat ik ontzettend scherpe foto’s met dit ding kan trekken.
Ben je een social media fanaat of ben je liever off-line?

Ik ben zeker geen social media fanaat, maar blijf wel op de hoogte. Heb er ook een haat-liefde verhouding mee en weet als geen ander wat die wereld allemaal kapot kan maken. Ik verbaas me ook elke dag opnieuw over wat mensen op social media smijten en hoe ver ze daar in gaan.

Helemaal off-line vind ik onzin, behalve in vakanties, dan is het heerlijk!
Van welk artikel heb je spijt dat je het geschreven en gepubliceerd hebt?

Van geen enkel…alles wat ik schrijf is open en eerlijk. Maar ik heb onlangs bij een DIERBARE BLOGVRIENDIN een schitterende quote gelezen: “ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg en schrijf, niet voor hoe iemand anders het interpreteert”. Wijze uitspraak! Dus waarom zou ik spijt hebben van iets waar ik trots op ben? Ik schrijf hoe ik ben en ik ben hoe ik schrijf, nothing less, nothing more!
Op welk artikel ben je juist heel trots?

Eigenlijk op allemaal, maar vooral op “omdat ik jullie moeder ben” en “brief aan B”… ze betekenen veel voor me!
Wat was het hoogste aantal bezoekers van je blog op 1 dag?

Ik hou me er niet zo mee bezig, maar vind het wel zo amusant en flatterend dat veel mensen me volgen én bezoeken. Ik had dat echt nooit verwacht en het allerbelangrijkste is dat B supertrots op me is! Ik ben nog maar anderhalf jaar bezig en verbaas me wel over het aantal volgers. Is dat belangrijk? Neen, maar het maakt me wel trots!
Wat is je slechtste eigenschap als blogger?

Ik vind dit een moeilijke, als blogger geen denk ik…behalve dat ik soms te snel reageer en mensen dan woorden “verkeerd” opvatten. Dat is me overkomen met 2 bloggers, maar na een kleine moeite en uitleg zijn dat nu mijn 2 (naast B uiteraard) trouwste volgers, waarvan de dame een lieve vriendin! Ik moet dus soms ook op papier een stukje van mijn tong leren bijten 😀.
Gastbloggers of zelf schrijven?

Zelf schrijven!

Wat is je ultieme wens voor je blog?

Zolang jullie het de moeite vinden om mijn schrijfsels te volgen en te waarderen blijf ik schrijven! Ik hoop dat ieder er vindt wat hij of zij erin aanspreekt!

En ik wil op deze manier mijn volgers, lezers, bezoekers en lurkers (die mogen zich trouwens best meer kenbaar maken 😀😀) bedanken! Zonder jullie geen blog!

Dank je lieve Mel, om mij te vermelden! 

32 gedachtes over “Boeiende wc rol

  1. Hahahahaha top dit !! 🙂 Je bent zo leuk, weet je dat 😀
    En te gek dat je hem gedaan hebt ❤
    Nu ben ik eigenlijk wel eens benieuwd of je inderdaad een blog over een wc rol zou kunnen schrijven… Is geen persoonlijk artikel wat wij gewend zijn van jou, maar ik ben oprecht benieuwd of je het verhaal over een wc rol net zo pakkend kan maken als je verhalen uit je eigen leven 😉
    Never stop writing, I´ll never stop reading!

    Liked by 2 people

  2. Bij de woorden ‘ik neem de uitdaging aan’ dacht ik even dat je het echt over een WC-rol zou gaan hebben. Ik denk dat ik het bovenstaande toch boeiender vind, maar ik kom toch wel eens lezen als het zover is :-). Gewoon blijven schrijven zoals je bent, Mrs B., super dat je er zelf ook veel plezier aan beleeft!

    Liked by 1 persoon

  3. Wat grappig , via een andere “bezorger” bereikte mij dezelfde tag;-)
    Wel jammer dat je ooit toch vervelende ervaringen had met bloggen maar gelukkig heeft het je niet ontmoedigd alsnog weer te gaan bloggen.
    De twee logjes die je noemt waren ook heel bijzonder !

    Liked by 1 persoon

  4. Ik heb ook al járen een credo: ik neem verantwoording voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
    Ik heb wel 1 of 2 blogjes die veel onrust hebben veroorzaakt. Bij de tegenpartij, was miss niet handig achteraf. Had ik anders moeten aanpakken.
    Lekker door blijven gaan jij, lees je graag!
    xx

    Liked by 1 persoon

  5. Doorgaan met schrijven lieverd! Sla geen logje van je over, dat weet je 😉 . Jaaaa, al te impulsief reageren kan soms vreemd uitpakken. Voor iedereen geldt dat denk ik wel. Maar volwassen mensen komen er altijd wel uit.. en het kan zelfs leiden tot een nog mooiere band en in ons geval zelfs tot een mooie vriendschap! Ben blij met jou!
    Als blogster ben je goed en geestig, ook in het gewone leven en dan nog gastvrij, gezellig en gewoon een geweldig mooi mens! LY ❤
    Oh ja… erg leuke antwoorden, waar ik niet verbaasd over ben.. XXX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

