Dank je

Het is even wennen…

Het is altijd even wennen, terugkeren naar de “echte wereld”, de wereld buiten ons 2.

De kinderen die zich wentelen in onze thuiskomst, zichtbaar opgelucht dat we onze plaats terug innemen. Ons kleinkind dat ons overduidelijk nog herkent en als een kool gegroeid is. De hond die niet langer op de mat voor de slaapkamer ligt te wachten, maar tevreden is dat “haar gezin” terug compleet  is. 

We vertellen honderduit, worden uitgevraagd, laten foto’s zien, luisteren, verdelen onze aandacht, doen boodschappen, knuffelen (ja, dat doen onze 20-jarigen nog), delen kadootjes uit, gaan uit eten met z’n allen…

Het is altijd even wennen, de dagen na een tijd van alleen jij en ik.

Dank je, mijn liefste B, dat wil ik even zeggen. De jetlag doet zijn werk, het hoort erbij, maar ik heb er last van. Midden in de nacht wakker, omdat mijn lijf zegt “het is nog maar namiddag”. Genoeg tijd om te schrijven dus.

Dank je…


Om samen met mij te genieten van een wondermooi Canada.

Om heerlijke fietstochten te maken over bruggen uit de jaren 1800 op 1500m hoogte.

Om schaamteloos te genieten van een urenlange lunch met een prachtig uitzicht.

Om samen lange ritten te maken en dat allebei superfijn te vinden, fijne gesprekken te voeren, te zingen, te lachen, stil te zijn…

Om het geduld op te brengen als mijn hoogtevrees me parten speelde en me te steunen, om daardoor ongekende prachtige foto’s te kunnen nemen.

Om samen heeeeeel gevaarlijke dieren te trotseren. πŸ˜€

Om honderden plezante selfies te nemen, we waren echte toeristen.

Om keer op keer verbaasd te zijn over zoveel schoonheid.

Om samen te ontdekken dat dessert martini’s lekkerder zijn dan een gewoon dessert.

Om samen naar beren in het wild te kijken.

Just you and me…

Dank je! 

52 gedachtes over “Dank je

      1. Nee joh, kun je niks aan doen. Maar je moet jezelf moe maken en niet gaan liggen overdag hoor.. En eigenlijk is het beter in bed te blijven. Anders duurt het allemaal veel langer voor je lichaam weer in het normale ritme zit.. Sterkte XXX

        Liked by 1 persoon

      2. Nou hè, die opmerkingen van hem ook af en toe, dan lig ik in een deuk. En als ik dat dan zeg, ik lig in een deuk, dan zegt hij weer, oh geeft niet hoor, ik kom je wel uitdeuken. We lijken wel een stel pubers af en toe hoor echt.. hahaha! XX

        Liked by 1 persoon

  1. Prachtig mooi en die bruggen, van 1800 en dan overheen fietsen op zoveel hoogte, pffffff knap hoor, hahaha

    Hele mooie foto’s en ja samen genieten die had ik al door zoals het hoort, en dat aanpassen, ook nog eens even raar dan weer maar altijd weer fijn om weer even thuis te zijn ook, zien dat alles goed gaat en dan direct weer inpakken? πŸ˜‰

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een prachtige reis hadden jullie! Mooie foto’s, mooie herinneringen, ..
    Ik kan me zo inbeelden, dat het terug aanpassen wel even moeilijk zal geweest zijn, maar een warme thuiskomt bij jullie kinderen, jullie kleinkindje.. zalig toch ook!

    Liked by 1 persoon

  3. Heerlijk eens alleen met zijn twee! Wij kunnen er ook zo van genieten! Om daarna met evenveel plezier terug te keren naar onze kinderen en onze kleindochter!
    Canada is top,he! Onlangs nog de foto’s bewonderd van onze buurvrouw die er geweest is in juli.

    Liked by 1 persoon

  4. Een prachtig land met héél veel ruimte , maar jullie hadden maar weinig ruimte nodig samen, dat is wel duidelijk! Sterkte met de jetlag, is lastig in de tijd vooruit reizen al heeft de tijd van vlucht daar nog wel wat invloed op . Als zoonlief heel vroeg in de avond ( zijn tijd) gaat vliegen komt hij hiér in de vroege morgen aan ( slaat dus de nacht over) , dan neemt hij een kleine tuk tussen de middag en gaat in de avond hier op gewone tijd naar bed .Is dan wel wat vroeger wakker maar dat is te doen .Maar je hebt de tijd niet altijd voor het kiezen .Welkom thuis.

    Liked by 1 persoon

    1. Die ritten vallen 200%mee, in de VS zijn ze langer en je stopt elke 5 min om foto’s te nemen! Wij rijden ook allebei heel graag met de auto.
      Als je ooit kan, zeker doen, zoooo mooi en door Travelbird financieel haalbaar en goed georganiseerd! πŸ™‚

      Like

Geef een reactie

