Hier ben ik dan

Hallo allemaal,
Hier ben ik dan, het 1ste kleinkind van mijn bonni en opa, voor jullie Mr en Mrs Brubeck.
Mijn naam is Lowie en ik weeg 3,595 gram en ben 52 cm lang. 

Momenteel heb ik het een beetje moeilijk…

Ik moet een paar dagen bekomen ik een bakje met zuurstof en antibiotica. Komt goed hoor, maar ik heb een beetje een valse start gemaakt.

Mijn bonni en opa zijn zo bezorgd om mij en mijn mama dat ze misschien wat minder aanwezig zullen zijn hier.

Ik ben ervan overtuigd dat er binnenkort heel wat fotootjes van mij te zien zullen zijn!

Alvast bedankt voor de vele felicitaties en jullie meeleven naar mijn geboorte! En…een zekere Billy, jij hebt juist geraden dat ik op 5 juli zou geboren worden. Je mag binnenkort een kadootje verwachten naar het schijnt!

Tot gauw,
LOWIE

51 gedachtes over “Hier ben ik dan

  1. Wat een schatje! Dikke proficiat aan de troste ouders en grootouders. Jammer van de moeilijke start, maar zodra hij volledig hersteld is, zal dit vlug vergeten zijn. Zo’n flinke kerel zal er vlug bovenop komen!

    Liked by 1 persoon

  2. Van hartelijkehothulk gefeliciteerd.
    Heerlijk, nieuw leven bij jullie in de familie.
    Ga er elke seconde van genieten?!
    Hoewel ik er 7 heb, word ik er nog altijd hebberig van, bij het aanschouwen van dit wonder.

    Liked by 1 persoon

  3. Echt? Echt waar? Ondanks de valse start nu net die ene nacht dat ik door heb gehaald, en die ene dag dat ik gewoon niet online ben geweest, waar dan ook… en juist nu?

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

    Ik weet zeker, ondanks de valse start dat alles goed gaat komen, dat moet, omdat ik het wil!

    Van harte gefeliciteerd voor iedereen, en go, ga jouw dochter en kleinzoon maar heerlijk VERzorgen, het komt goed!

    ❀ ❀ ❀

    Liked by 1 persoon

  4. Een dikke proficiat met de geboorte van Lowie! We duimen dat de valse start snel betert, zodat de angsten snel veel kleiner worden dan de liefde. Hevige starten kun je niet echt vergeten, dus hoop ik gewoon dat jullie heel snel bij het “had ik toen maar geweten hoe goed hij het nu doet” stuk komen!

    Liked by 1 persoon

  5. Een super dikke proficiat met de geboorte van jullie eerste kleinkindje! Wat een mooie naam trouwens!
    Ik kan zo met je mee voelen hoe bezorgd jullie zijn om jullie kleinzoontje en jullie dochter. Ik hoop, dat hij zich gauw beter mag voelen na de valse start.

    Liked by 1 persoon

  6. Gefeliciteerd met de geboorte van Lowie!
    Ook wij wachten vol spanning op de geboorte van ons eerste kleinkindje.De geboorte was uitgerekend voor vandaag maar volgens de gynaecoloog kan het nog een weekje duren…Nog eventjes geduld dus…

    Liked by 2 people

  7. Welkom in de wereld Lowie!
    Een beter warm nest als waar je in terecht bent gekomen is er niet!
    Veel geluk bonni en opa met jullie kleinzoon.. hoop dat hij snel naar huis mag. En dat het met de mama en papa ook goed gaat!
    XXX ❀

    Liked by 1 persoon

  8. van harte welkom, Lowie!
    Met de zorgen van je mama en papa, bonni en opa raak je er beslist snel bovenop!
    En dan ga je moeten opletten van bonni en opa, dat die je niet teveel verwennen, want dat gevaar zit er beslist in…
    Wat goed van me dat ik je geboortedatum zo precies wist te voorspellen hΓ©… πŸ˜‰

    Tot later, flinke kerel!

    Liked by 1 persoon

  9. Dag lief klein wondertje!! Wat lig jij daar prinsheerlijk! Met jou zal het leven van je trotse ouders, jouw lieve bonni en opa, en de fiere peter en meter nog rijker zijn!

    Liked by 1 persoon

      1. Ooh dat zal wel! Je kijkt er negen maanden lang naar uit en als je dan je kindje niet kan vasthouden (of toch niet wanneer jij dat wil) dan is dat absoluut niet fijn. Ik hoop dat ze vooral genieten van de momenten dat ze hem kunnen vasthouden en hem later overladen met knuffels.

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

