“Het” huwelijk

Liefste MR BRUBECK,
Vandaag 27 jaar geleden was een belangrijke dag voor ons. 

4 juli 1989, even schitterend weer als vandaag. We waren allebei zenuwachtig, ook al kenden we elkaar toen al bijna 5 jaar.

Het was belangrijk voor ons, “het” huwelijk. 

Niet omwille van het papiertje, dat hebben we niet nodig. 

Niet omwille van ons geloof, dat zijn we allebei een beetje kwijtgeraakt.

Wel omwille van de GEloften die we voor elkaar aflegden. In het bijzijn van de belangrijke mensen in ons leven. 

We hebben in al die mooie jaren een schitterend parcours afgelegd, en ik ben er zeker van dat we samen 98 😄 worden.

Gewoon omdat ik zielsveel van je hou!

Ik weet echt wie je bent, jij bent de enige die me door en door kent.

Ik vertrouw me helemaal aan je toe, kan mezelf ontplooien door jou.

Je kent ook mijn zwakke plekken en dat vind ik zo rustgevend, je leeft in me.

We zijn samen op weg, al meer dan 27 jaar en we ontdekken onszelf in elkaar.

Je bent mijn beste vriend, mijn soulmate… Je bent mijn perfecte partner juist omdat je niet perfect hoeft te zijn.

Mijn liefste Mr Brubeck, je begeestert en verwondert me elke dag opnieuw!

Zoals je zelf een tijdje geleden zei: “de waarheid leeft alleen tussen ons beiden”.

41 gedachtes over ““Het” huwelijk

  1. Time flies, when you’re having fun, mijn Liefste Mrs. B.. Alleen zou het in ons geval wat trager mogen want die jaren zijn voorbij gevlogen. De volgende jaren tot ons 98 verlopen hopelijk wat trager.. Ly. xx

    Liked by 1 persoon

  2. Van harte gefeliciteerd. 🍰 Twee jaar minder dan de echtgenoot en ik. En ja, het gaat veel te snel als je gelukkig bent. Toeval dat ik vandaag ook iets over het huwelijk schreef, maar naar aanleiding van de scheiding van mijn ouders 16 jaar geleden .đŸ˜¯

    Liked by 1 persoon

  3. Gefeliciteerd Mr B en lieve Mrs B !
    De liefde spat zo van je berichtje af! Wat moet het zalig zijn om elkaar zo te vinden!
    Ik wens jullie beidjes nog dubbel zoveel mooie jaren toe!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

