Hello

Ben je daar ergens?

Kan je ons zien, horen, voelen? 

Doe ik het goed mama? Ben ik zelf een goeie mama? Ben je trots op me, op wie ik geworden ben?

Alles wat ik ben heb ik van jou geleerd, de liefde voor B, de liefde voor mijn kinderen. Het stroomde door jouw moederhart over in mij.

Blijf bij ons, leef voort in onze kinderen en binnenkort in je eerste achterkleinkind. Ze weten hoe belangrijk jij bent…

Vandaag zou je 75 geworden zijn.

32 jaar geleden, veel te kort geluk.

Gelukkige verjaardag mama, we drinken straks een glas op jouw gezondheid!

❤️❤️

38 gedachtes over “Hello

  1. Poeh heftig dit..
    Dit soort dingen heb ik zelf ook zo vaak gezegd en gevraagd in gedachten. De liefde voor je mama spreekt uit alles. Veel te jong gegaan.
    Sterkte lieverd, ik denk dat ze op alles volmondig ja zou zeggen, je bent zo’n mooi mens! ❤

    Liked by 1 persoon

  2. Maar ze leeft voort in deze prachtige ode. Ik ben maar een jaar jonger dan jouw moeder nu zou zijn en al lees ik hier nog niet héél lang, ik kan je als moeder zeggen dat het wel goed zit met dat trots zijn op jou!

    Like

Geef een reactie

