Happy

Ik deel het mee met een grote smile op mijn gezicht!!

Middelste is geslaagd, joepie! In 1ste zit! 3 jaar studeren in Gent zit erop.

Dat betekent concreet dat wij vanaf nu “studentenloos” zijn. Gek idee wel. 

Vanaf het moment dat je aan kinderen begint sta je daar niet fel bij stil, en ineens is het daar, alle 3 afgestudeerd, 2 die al tof werk hebben, het gaat veel te snel!

Anyway, B en ik zijn dus happy.

Happy omdat:

โ€ข We echt supertrots zijn op onze laatste student.

โ€ข Het fantastisch weer is, tot ’s avonds laat buiten aan de witte wijn zitten en ’s morgens moe naar het werk vertrekken. ๐Ÿ˜€

โ€ข Onze oude tante geniet van de warmte aan haar geteisterde gewrichten op de warme stenen van het terras.

โ€ข Jongste op een geweldig grappige manier komt vertellen van de kalfjes die voor het eerst in de wei mogen en tegen de stroomdraad lopen. Hij kan ze perfect nadoen, en nee, het is geen hoge stroom!

โ€ข Oudste die net een nieuwe echo doorstuurt van ons kleinkind dat nog niet wil komen.

โ€ข Middelste en zijn lief gelukkig zijn en een beetje relaxter.

โ€ข Oudste de 1ste babysitdatum op onze libellekalender in de keuken zette… we kijken ernaar uit!

โ€ข Ik seffens naar huis kan en het zwembad in ga duiken.

โ€ข Ik nog altijd aan het nagenieten ben van mijn verjaardagsweekend.

โ€ข Ik van jullie op mijn vorige blog zoveel mooie commentaren gehad heb.

โ€ข Ik dankzij de aanzet van Eilish terug ga lopen…

โ€ข We binnen 2 weken onze 27e huwelijksverjaardag vieren!
Just happy, ik hoop jullie ook!

46 gedachtes over “Happy

  1. Geen studenten meer, I wish!
    Proficiat, die kinderen van jullie doen het precies alledrie goed!
    Geef jij mij morgen ook maar weer een schop onder de kont, of mijn loopschoenen blijven ook weer op stal ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Superblij word ik er ook van, van harte gefeliciteerd! Dat lijkt mij heel gek als je er meerderen hebt, met eentje weet je het, of niet? Ik was ook heel blij toen zij vorig jaar klaar was en geslaagd.

    En die 1ste datum op jullie kalender, hahaha geweldig!

    En nog een feestje dus in het verschiet!

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Gefeliciteerd met het afstuderen van jullie middelste ๐Ÿ™‚
    Zalig, om al die fijne dingen te mogen lezen op je blog!
    Oja.. hier hangt ook de Libellekalender aan de keukenmuur. Al jarenlang hang ik er zo’n exemplaartje, terwijl ik toch ook een digitale agenda heb;-)

    Liked by 1 persoon

  4. Gefeliciteerd voor Middelste en voor jullie.. Fijn dat het goed gaat met hem en zijn lief. Wat een mooi lijstje weer, allemaal zulke mooie dingen, ja daar word ik, net als een paar anderen ook blij van.
    Haha babysit-afspraak voor jullie kleinkind, dat er nog niet is, moet toch niet gekker worden, maar wel heel erg leuk!!!
    Spannende tijd nu hรจ.. die laatste loodjes voor haar..en voor iedereen om haar heen die meeleeft! XXX

    Liked by 1 persoon

      1. Fijn hรจ, dat kindje is zoooo welkom! En dat ze zich goed voelt is ook fijn, dan kan ze daarna ook meer aan hรจ.. Geniet nog maar eventjes van die dikke buik van haar. Lijkt me echt heel bijzonder als je eigen dochter zwanger is. Liefs XXX

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

