Onthullingen

Dank je, mijn liefsteΒ BRUBECK, om me een onvergetelijk verjaardagsweekend te bezorgen. Het was er eentje om in te kaderen!

Dank je, mijn allerliefste kinderen, om samen met papa mij zo schandalig te verwennen!

Dank aan jullie, mijn volgers, lezers en lurkers, voor alle fijne wensen! Dat jullie aan mij gedacht hebben!

Ik laat jullie een beetje meegenieten!


Aftrap in Resto Lewis, subliem en romantisch onder ons tweetjes!

IMG_3273
Ondertussen hadden onze kids ons huis “versierd”.


Verrassingsontbijt met heel het gezin de ochtend van mijn grote dag.


Idd…50 rode!


Inrichting van de tent voor het “grote feest”, het was puur genieten met alle mensen rondom mij die mij dierbaar zijn!


De ongelooflijke taart die B als verrassing (1 uit het talrijke rijtje) had laten maken! Supermooi, een beetje melancholisch en overheerlijk.


Zaterdag moest ik om 10u klaar staan om naar een geheime bestemming te rijden; Amsterdam.


Feestlunch met bubbels πŸ™‚


Heerlijke sfeer rond het Rijksmuseum… beetje onthulling van B hieronder.


Het weer viel uiteindelijk heel goed mee, een terrasje lieten we ons bijzonder welgevallen!

Verrassingsetentje met mijn zus en schoonbroer, alles achter mijn rug bekokstoofd. Was belangrijk, warm en superlekker. Ze konden door omstandigheden niet op mijn feest zijn op vrijdag en ik was daar niet goed van!



Die konden we niet laten liggen, geweldig hΓ©?


Het was een superweekend dat we seffens nog gaan afsluiten met een etentje met onze kroost en aanhang! En dan wat bijslapen…

Voila, ik kom nu helemaal uit de kast en laat jullie de echte Mrs Brubeck zien, een vijftigjarige die zielsgelukkig is!

74 gedachtes over “Onthullingen

  1. Ik ben al dikwijls rechtgestaan om applaus te geven op logjes van jou of Keesjan zelf, maar nu moet ik het anders aanpakken. Wacht, ik neem een ladder en ga even op ons dak staan (niet ondaks dus, zoals op de affiche). Hoor je mijn applaus?
    Indrukwekkend weekend, absoluut. Er is niet op een eurootje gekeken om het je naar de zin te maken. Heel dik verdiend, want het is heel duidelijk dat je heel graag wordt gezien door zowel B. zelf als jullie kinderen en de rest van de familie.
    Als je nog eens een foto van jezelf post als ‘vijftigjarige’, speel dan niet vals en plaats er geen van jou als ‘veertigjarige’, want zoiets komt toch uit (zie je wel).
    En, o ja, met dit spandoek te lezen is een ‘vermoeden’ bevestigd.
    Nog eens van harte proficiat. En nu op naar het oma-schap !

    Liked by 1 persoon

    1. Jaja, wat een mooie commentaar Paul!! Ik ben ongelooflijk verwend en wil zo lang mogelijk gezond blijven om van mijn gezin te genieten, dat is meestal op heel eenvoudige wijze! πŸ™‚
      Enne, die foto is echt 2 weken geleden genomen!

      Liked by 1 persoon

  2. De onthulling zat al op de taart natuurlijk, prachtig Mrs. Brubeck! En jeetje zaten jullie zo dichtbij, hahahahaha Wat geweldig dat jouw zus en schoonbroer toch ook nog konden ergens en dan nog wel in Amsterdam! Super locatie!

    Dit is er eentje om voor altijd te koesteren net als vele andere dagen die jullie samen gevierd hebben, i’m sure! Maar het is wel gek om ‘mijn toren’ op jouw blog aan te treffen, hahahaha

    Geniet lekker na van alles!

    ❀ ❀ ❀

    Liked by 1 persoon

  3. heerlijk zo’n verrasings weekendje en helemaal leuk om deze dame eens in het ‘echt’ te zien, je ziet er goed uit voor een vijftiger hahaha grapje, knappe verschijning

    Liked by 1 persoon

  4. Amai, waar moet ik tekenen om er op m’n 50ste nog zo uit te zie? Proficiat Mrs Brubeck! Ik zou ook ook zielsgelukkig zijn in jouw plaats! Wat een tof body’tje trouwens! Dat zal een stoere kleinzoon worden! Benieuwd wanneer hij zich laat zien! 23 juni is een mooie dag om geboren te worden πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  5. Een tikkeltje te laat, maar toch nog een heel gelukkige verjaardag! Wat een heerlijke verwennerijen, helemaal verdiend 😊
    Fijn een gezicht op je naam te kunnen plakken. Gek genoeg is dit min of meer de vrouw die ik voor ogen had πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  6. Proficiat! Met je verjaardag, met een familie om je heen verzamelen die je zo in de watten legt, met hoe je eruit ziet (geen vijftig alleszins). Zo fijn om te lezen en te mogen meegenieten van je feest.

    Like

  7. Goed geconserveerd hoor! Van harte gefeliciteerd nog. En Amsterdam een geheime locatie? Voor mij niet hoor want ik woon er al mijn hele leven! πŸ˜‰ (Vlakbij die mooie Westertoren). Mooie stad, niet? Fijn dat jullie zo genoten hebben want genieten is goed. Dat mogen meer mensen vaker doen!

    Liked by 1 persoon

  8. Wat een ontzettend mooi logje dit, ik lees het met een grote glimlach en een warm gevoel!! Wat ben je fijn in de watten gelegd!! En nu je gezicht, ja zo had ik me je ook wel voorgesteld, een mooie vrouw met een warme uitstraling, net zoals je schrijft e n hoogstwaarschijnlijk ook echt bent. Maar 50?? Daar zie je er veel te jong voor uit!!

    Liked by 1 persoon

  9. Wow! Dat is pas feesten in stijl. Mr. B en kinderen hebben dat fantastisch goed geregeld voor hun geliefde ega en mama. Van harte gefeliciteerd dame met stijl. Prachtige foto. Met mooie juwelen.
    Van mij krijg je nog 50 virtuele 🌹 erbij.

    En een liedje als het lukt. Kiss from a rose van Seal.

    😘

    Liked by 1 persoon

  10. dit moet vast een van de mooiste weekends uit jouw 50 jaar op deze aardbol zijn, Mrs.
    En ik vind die nieuwbakken 50er er beslist nog heel goed uitzien hoor!
    Valt me wel wat tegen van B. dat ie niet naar dΓ© hoofdstad van de liefde trok met jou, maar Amsterdam is dan toch ook wel een goeie keuze… πŸ˜‰
    “Werkt al 25 bij de B”… wordt ik nu nog niet wijzer van.
    En welke sloeber had daar z’n glaasje ploep al zo snel geleegd???

    Like

  11. Wauw, dat was wel een heel mooi pakket aan verrassingen. En groot gelijk hoor, je wordt maar 1 keer 50! Leuk om het gezicht achter de blog te zien en ik moet de andere commentaren beamen, je ziet er helemaal geen 50 uit. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  12. Wat een super, fantastisch verjaardagsweekend had je! Van de ene verrassing in de andere! Zo lief van jouw Mr Brubeck! Vooral dat hij ook het etentje gepland had met je zus. Hartverwarmend!

    Blij met je uit-de-kast-foto πŸ™‚ Nu zag ik meteen, dat je niet alleen van binnen een prachtige dame bent, maar ook aan de buitenkant! Ben je eigenlijk wel zeker, dat dit geen foto is van je veertigste ofzo verjaardag?

    Liked by 1 persoon

  13. Wouw. Gefeliciteerd! !! Ik heb dit helemaal gemist! Sorry!!! En wat een geweldige verjaardag! En pffff wat ben je mooi!!!!! Dat is nog eens uit de kast komen! !! Dikke verjaardagsknuffel van mij hoor!!!!!😘😘😘

    Liked by 1 persoon

  14. Een hele late felicitatie van deze kant! xxx… Ik kreeg wel even Amsterdam-bibbers na het zien van de foto’s. πŸ˜‰ Hihi…
    Maar uhm… 50 ziet er niet slecht uit! πŸ™‚
    Ik hoef niet te vragen of je had genoten…dat kun je wel lezen en zien. πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  15. Heerlijk is het, om hiervan een stukje te mogen mee-genieten. Wat een prachtcadeau, het totaalpakket (lekker eten/goed gezelschap/het verrasssingseffect). Het is je uiteraard van harte gegund, bij deze nog een verlate – maar evenzeer gemeende – proficiat!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

