Hip hip hoera

Een stukje van mij, een stukje van je papa.

Een heel eigen karakter, maar zo herkenbaar. 

Je gaat je eigen weg en bent ook nog zo graag bij ons.

Je bent zo groots en fijn wat je voor ons betekent!

Toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik een zweem van melancholie. Elk jaar als je jarig bent word ik terug geworpen in de tijd. Ik kan me elk detail van mijn bevalling herinneren, de pijn, maar vooral het ontzettend emotioneel moment toen de dokter je in mijn armen legde.

De verpletterende verantwoordelijkheid die over ons heen kwam, de onvoorwaardelijke liefde die alleen maar groter wordt.

Je was voor mij ook speciaal omdat je een meisje was (wij hebben nooit van tevoren het geslacht willen weten), ik wilde je zo graag naar mijn mama vernoemen. 

Deze verjaardag is speciaal, omdat je bijna zelf mama wordt. Omdat je bijna zelf gaat ervaren wat een kind met je doet. Omdat je gaat ervaren dat de liefde voor een kind onvoorwaardelijk is. 

We hebben je feestje voor je verzorgd omdat we (vooral je papa) graag willen dat je nog een weekje blijft rondlopen met je bolle buikje πŸ˜€. We hebben dat met heel veel plezier gedaan, de weergoden getrotseerd en een lekkere bbq gehouden. 

Lieve dochter, nog eens een dikke, dikke proficiat! 

30 gedachtes over “Hip hip hoera

  1. alsnog proficiat aan de zwangere dochter!
    Hahaha, wij hielden ook al zo’n verzopen bbq, maar dit weekend hebben we weinig regen gehad. Jammer voor jullie, maar het was blijkbaar wel plezant

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

