Wie ben ik

Ik las net bij NATASJA een fijne blog over nadenken wie je bent.

Het stemt tot nadenken!

Er zijn een heleboel zaken die jullie niet over mij weten. Ik beslis bij deze om gedeeltelijk uit de kast te komen en wat meer over mezelf te delen.

β€’Ik ben een trotse mama van 3 volwassen kinderen (tenminste dat denken ze zelf hΓ© πŸ˜€).

β€’Binnen exact een week vier ik een “belangrijke” verjaardag en vind dat helemaal niet erg, integendeel, ik ben in de fleur van mijn leven. 

β€’Ik geniet met volle teugen samen met mijn grote liefde van het leven in al zijn facetten.

β€’Binnen een maand word ik voor de eerste keer oma πŸ˜€πŸ˜€.

β€’Mijn sterrenbeeld is “tweelingen” en ik heb er echt veel kenmerken van.

β€’Ik haat spruiten, heb het al dikwijls moeten proberen maar krijg ze niet door mijn keel.

β€’Ik ben zeer loyaal, als je in mijn hart zit ben ik de trouwste persoon en zal er altijd voor je zijn!

β€’Ik haat mensen die hun richtingsaanwijzers niet gebruiken in het verkeer en reageer daar fel op, zo irritant.

β€’Ik hou ontzettend van honden en paarden. Heb tot mijn 18e paardgereden, maar kan er nu om medische redenen niet meer op kruipen. Onze labrador is mijn grootste vriend!

β€’Ik ben een beetje jaloers aangelegd πŸ˜₯, maar werk er echt aan! (Met dank aan B)

β€’Ik ben regentes Engels-Geschiedenis, maar werk al 28 jaar in de privΓ© voor hetzelfde bedrijf.

β€’Ik lees héél graag!

β€’Ik haat vooringenomenheid, mensen die anderen beoordelen en veroordelen op basis van wat ze gehoord hebben van iemand anders! Mooie kans geef je zo aan je medemens. 

β€’Ik houd van reizen, korte, lange, verre, dichtbij… samen met B en/of de kinderen. Maar ik kom ook graag weer naar huis.

β€’Ik ontvang graag mensen, ga met plezier uren in de keuken staan om vrienden en familie te verwennen!

β€’Ik heb een hekel aan narcistische personen. Mensen die denken dat alles alleen rond hen draait, alsof de evenaar door hun … loopt, zichzelf en hun eigen mening zaligmakend vinden en anderen daardoor platwalsen. 

β€’Ik werk liever met B samen in de tuin dan dat ik mijn huishouden doe.

β€’Op 4 juli ben ik 27 jaar getrouwd met MR BRUBECK en zijn we nog steeds een topkoppel!

Een tipje van de sluier opgelicht!

Een fijn weekend voor jullie allemaal! 

48 gedachtes over “Wie ben ik

  1. Zo super leuk al die weetjes πŸ™‚
    Beetje bij beetje leer ik je beter kennen en ik sluit je meer en meer in mijn hart!
    Fijne vooruitzichten ook. Je belangrijke verjaardag.. toch altijd iets speciaals.
    En dan daarna uitkijken naar je allereerste kleinkindje. Het gevoel, wanneer je het voor de allereerste keer in je armen neemt.. zelfs de allereerste keer, dat je het ziet.. is zo speciaal, zo mooi! Je vergeet dat nooit!

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk je zo toch alweer wat beter te leren kennen! Ik ken het gevoel helemaal van graag op reis te gaan, maar toch ook graag weer thuis te komen. Er zitten behoorlijk wat leuke gebeurtenissen voor jou in het vooruitzicht… Geniet ervan!

    Liked by 1 persoon

  3. Komende weken is het feest in huize B!!
    Trouwdag, verjaardag en een kleine baby erbij!! Alle reden om feest te vieren.
    En ik haat spruitjes ook! Krijg ze er ook niet doorheen… Bah

    😘

    Liked by 1 persoon

  4. Waarom wist ik dit allemaal al van jou Mrs. Brubeck? whahahaha Ik denk een kwestie van lezen, jouw schrijven en vertellen, is ook een kunst, vooral als het vaak zo persoonlijk is, want dat is het! en dan zijn deze conclusies over jou heel erg logisch!

    En dan nog even, ook voor jou een korrel zout, maar voor anderen vooral, toch geef ik het even mee πŸ˜‰

    Ik kom even off topic vertellen dat ik je niet vergeten ben, maar ik moet nu echt al mijn aandacht en concentratie vestigen op mijn β€˜verplichte’ traject van de gemeente. Mocht je niet weten waar ik het over heb, dat kun je lezen op mijn blog. Het mag, hoeft niet, maar dan weet je wel waarom ik er even niet ben zoals je gewend bent van mij.

    Het slurpt al mijn energie op en aankomende maandag start ik in het Ouderencentrum en ga ik 8 uur per week erbij werken dus werk ik vanaf volgende week 10 uur en dan nog mijn verplichte huiswerk en gesprekken op het stadhuis wekelijks en een huishouden.
    Ik weet even niet hoe het bloggen gaat verlopen, ik hoop binnenkort mijn nieuwe ritme te hebben gevonden en gewoon weer er te kunnen zijn.

    X
    PS, dank je wel dat jij wel trouw blijft komen en reageren, dat doet echt heel veel goed!

    Liked by 1 persoon

  5. een klein tipje ja, veel dingen waren me toch al bekend. Behalve dat beroep dan… πŸ˜›
    Ik merk dat ik (of mijn vrouw) veel gemeen heb met jou, maar ook enkele tegenstellingen… Spruitjes, zo heerlijk in een winter gerecht!!!

    Liked by 1 persoon

  6. We hebben elkaar pas IRL leren kennen en ook door reacties en mailen wist ik dat je een schat van een mens bent. Eerlijk tot in je tenen en zo zorgzaam en lief. Heerlijke vooruitzichten, meisje, je gaat zoooo genieten! En gelukkig doe je dat al jaren samen met B.
    Spruitjes… Je kunt me begraven, als ik ze gegeten zou hebben, want dan ga ik denk ik dood VRESELIJK GOOR. Vorig jaar de laatste keer gegeten bij mijn nichtje. Zes stuks, met heel veel appelmoes.. Daarvoor was het zeker 35 jaar gelden. Toen ik ze zelf nog kookte en meeat omdat ik vond dat mijn kinderen het moesten leren eten. Ook die kregen het niet weg. Toen besloot ik, het is goed zo. Ik heb me voorgenomen ze echt never nooit meer te eten.
    Jaloers aangelegd? In de menselijke sfeer dan, met jouw B hoef je dat volgens mij ook echt niet te zijn, want het is toch niet als de buren een mooiere auto hebben zeker?
    Lieverd, mooi tipje! πŸ€—πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜

    Liked by 1 persoon

  7. Zelfs in deze opsomming staat de liefde voor je gezin centraal. Chapeau daarvoor!
    Dat je voor de liefde van je leven amper spruitjes op het menu zet is een klein minpuntje maar het gebrek aan liefde voor spruitjes wordt dan weer gecompenseerd met de grote liefde voor hem πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

