Oprecht

Ze kent ons eigenlijk helemaal niet.

Ze leest ons, reageert bij ons, voert conversaties met ons, steekt ons een hart onder de riem, schrijft zelf mooie dingen, denkt aan anderen, leeft mee met anderen…

MORGAINE
Vanmorgen stond de lieve mijnheer van postpakket.nl weer aan onze deur. Ik wilde net wegrijden, maar aangezien hij zowat “kind aan huis” is, hield hij me tegen. “Wacht even mevrouwtje, ik krijg dit pakje niet door de brievenbus”.

Ik hoor de buren denken, weeral een levering??? 😀

Een stevig ingepakt pakket, met mooi lint en méters tape eromheen. Met 10 waarschuwingen erop om géén schaar te gebruiken.

Morgaine had voor ons, heel binnenkort, toekomstig kleinkind, een babydekentje gemaakt! Helemaal zelf, blauw en wit, met de hand gemaakt! 

We werden er allebei een beetje stil van, waar hebben we dit aan verdiend? 

Ze kent ons niet, maar waarschijnlijk dus wel, maakt iets voor “ons kleine wondertje”, zomaar…

Zo lief!

We zijn aangedaan door dit mooie gebaar en zullen het koesteren.

Dank je lieve Morgaine, meer dan we in woorden kunnen uitdrukken, je bent een mooie vrouw!

Mr and Mrs Brubeck en vooral kleinkind nr 1! 

X

42 gedachtes over “Oprecht

  1. Ohhhh wat een lief gebaar.. en wat mooi! Ja dat is Morgaine!!!
    Lief, hartelijk, spraakzaam, super gezellig en zo zorgzaam.
    Ze haakt zich de kramp in haar handen, meestal voor anderen, wees er zuinig op! Jullie kleinkind zal er veel plezier van hebben als hij bij jullie is.
    Ik ben in het bezit van een mooie tekening van haar hand, staat te pronken op de kast!
    Leuk hè die bloggers… XXX

    Liked by 3 people

  2. Oh jaaaaaaaaaa Mr. Brubeck mag ik even sorry zeggen??????????????/ whahaha ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat, goede naam zit er wel in hoor 😉

    En Mrs. B, ahum, die wikkel, jaaaaaaaaaaaa die ligt hier nog, maar komt goed!

    En wat is kennen, soms is er al een connectie die gewoon is… zo vertrouwd, zo close.. en dat heb ik met jullie, vandaar mijn gebaar, en ja het koste best moeite om dit dus nergens, maar dan ook nergens te openbaren nog!

    Ik hoop, dat jullie zelf of jullie dochter er heel veel plezier van mag hebben, echt heel bewust zo’n maatje wat overal kan en past! Onderweg of… thuis…

    ❤ ❤ ❤

    (en mocht Trees dit lezen, muts, als ik geweten had dat jullie hun kant op gingen, had jij het mee kunnen nemen voor hen, hahaha)

    Liked by 3 people

  3. Oh… wat een juweeltje dat dekentje en ja daar gaat de nieuwbakken “oma” heel veel plezier van beleven!
    Maar natuurlijk is ook “het gebaar” geweldig, zó lief om iemand ongevraagd zo’n plezier te doen.

    Liked by 1 persoon

  4. wat een mooi geschenk! Het is dan ook een hele lieve, die Suzan (en ook mijn oudste blogvriendin!)… 😉
    Het komt er nu toch wel heel snel aan hé, dat kleinkindje. Al voorbereid op het grootouderschap?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

