Wedden dat???

Ik heb het al eens eerder vermeld, Middelste mag peter worden van ons eerste kleinkind.

Dat hij dat ongelofelijk, fantastisch, formidastisch, overheerlijk, spannend, belangrijk vindt, kan hij niet onder stoelen of banken steken!

Hij zit ook boordevol stress, we moeten er smakelijk mee lachen.

Terwijl Oudste de nuchterheid zelve is, maakt hij zich zorgen of het wel allemaal goed zal komen, wij houden ons hart vast tegen de tijd dat hij zelf aan kinderen denkt! πŸ™‚

“Als je baby vergeet eten te geven, per ongeluk laat vallen, op een parking vergeet, of boven op een auto en wegrijdt, dat kan allemaal niet hΓ©? Β Oudste mΓ³et daar toch stress van krijgen, waarom blijft ze zo kalm? Als je op een computer iets fout doet, dan kan je dat resetten, bij een baby kan dat niet…”

De ene theorie is al gekker dan de andere, hilarisch!

Maar het siert hem, nu al bezorgd, dat babytje zal met veel liefde omringd worden!

Gisteren kwam hij met het leuke idee om een pronostiek op te richten, hij heeft een groep aangemaakt voor de familie en de beste vrienden. Er mag geraden worden naar de naam, de geboortedatum en het gewicht. Diegene die wint krijgt van hem, de peter, een fles champagne. Leuk idee vonden wij!!

Ik laat jullie meedoen!

Stuur mij een naam, geboortedatum en gewicht door en je krijgt van Mr B en mezelf een leuk kadootje in naam van ons eerste kleinkind. Het wordt een jongetje (dat mag iedereen weten) en de vermoedelijke datum is 7juli!

Waag je kans en stuur me een mailtje: mrsbrubeck@gmail.com

De week na de geboorte maak ik de winnaar bekend!

Succes!

Een trotse oma in spΓ© πŸ™‚

41 gedachtes over “Wedden dat???

  1. Wij organiseerden ook altijd een pronostiek: 20 frank inzet, en we wilden graag het geslacht en geboortegewicht weten. Wie won kreeg de pot. EΓ©n keer is die effectief opgeΓ«ist, de andere drie keer was dat een start voor de kersverse zoon zijn spaarpot.
    Super datjullie zoon nu al zo enthousiast is. Meters en peters zijn goud waard!

    Like

  2. Ik heb meer info nodig om te pronostieken hoor. Ik zou op ‘Thomas’ gokken (nee, ik zou Thomas suggereren, zo’n topnaam), maar wie weet heet de papa al Thomas of wie weet is Mr. B een Thomas. Dat weet ik dus niet hΓ©. Meer info aub!

    Liked by 1 persoon

  3. Hahahahaha wat leuk! Ennuh… zal ik middelste nu wijzer maken dat het wel echt kan gebeuren dat je je eerstgeborene vergeet in een winkel? hahahaha ja, het is mij dus 1x overkomen vlak nadat ik was bevallen, net na de kraamtijd en eigenlijk een eerste keer ging shoppen met mijn moeder, ik had wat nieuwe kleding nodig voor mijzelf, de winkel, bestaat niet eens meer overigens, de hele keten niet, bij marca, volgens mij bestond dat bij jullie ook toen… Maar, ik had haar uit de loop gezet zodat niemand last had van de wagen, beetje dwalen met mijn moeder, zij stond daar perfect! Ik vond wat, rekende af, we liepen net buiten, net door de poortjes heen toen ik ineens tegen mijn moeder zie (die dus haar eerste kleindochter gewoon vergeten was), ik mis wat… hahahahahaha Echt een fractie van een seconde hoor, maar toch…

    X

    Liked by 1 persoon

      1. Nou gelukkig kennen we humor, want ja, als ook een oma vergeet haar kleindochter mee te nemen, hahaha πŸ˜‰ Er was even een paniek gevoel, luttele seconden, je hart pompt, staat ze er nog, maar ze stond er nog, nog exact waar wij haar hadden neer gezet πŸ˜€

        Liked by 1 persoon

  4. Bij ons is dat allemaal gebeurd en toch zijn ze groot geworden! Ik legde de baby’s op het verzorgingskussen op de wasmachine. De oudste lag nooit stil en op een gegeven moment viel ze, toen ik me omdraaide, tussen de wasmachine en het bad! Een andere keer ging ik met mijn man een pak kopen en nadien waren we vertrokken zonder de kinderen. Twee straten verder beseften we het en draaiden in paniek terug, en wat bleek… ze hadden ons niet eens gemist!

    Liked by 1 persoon

  5. Gegokt! Ik hou wel van pronostieken, maar niet zoveel van de soort waar je geld moeten geven (wij maakten als een mee, 2 euro!) en het potje dan gewoon gehouden wordt. De winnaar moet tenminste een cadeautje krijgen πŸ™‚ Dus wat deze betreft, helemaal mijn ding πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

