Mooie momenten

  

Mooie momenten maken een dag, een weekend goed. Om een hele week op te teren en de batterijen op te laden. Om te weten dat we het goed hebben, om te weten dat we gelukkig zijn…

•Vrijdagavond een onverwacht gezellige afspraak met een collega om wat bij te babbelen, B en collega veel te veel biertjes “moesten” uittesten en ik BOB mocht spelen.

•Fijn nieuws krijgen van onze huisdokter en we allebei zo gezond zijn als een visje.

•Zaterdag werd ingevuld om herstelwerken uit te voeren aan het zwembad door mijn eigen klusjesman :). Dat heeft wel iets; een “poolboy”!

•Zaterdagavond een heerlijke tête á tête met mijn klusjesman om de eerste asperges te gaan eten in zijn geboortedorp.

•De avond afgesloten werd met andere spannende heerlijkheden. 

•Zondag lekker uitslapen, lang ontbijten met allerlei lekkernijen, vers fruit, kakelverse eitjes, krakende pistolets, zondige chocoladebroodjes…

•Oudste haar zwangere buikje wat aandacht gaan geven en een lekker gebakje gegeten (er zal hard moeten getraind worden deze week, ik weet het)

  

•Aan het zwembad blogs, de krant, de Feeling, de Linda gelezen werden.

  

•Dit natuurlijk niet kon zonder een lekker aperitiefje :).

  

•We toch ook een beetje lichaamsbeweging gehad hebben, namelijk een wandeling met onze bejaarde “tante”.
  
•We daar heel mooie foto’s van getrokken hebben!
  
•We aandacht hadden van sympathieke wollen wezens die bereidwillig wilden poseren voor onze camera en helemaal niet bang waren van ons wit monster.
  

•Ik dit bijna niet durf vertellen omdat ik dat zaterdag gegeten heb… 

•We ’s avonds onze Middelste moed moesten inspreken voor hij aan zijn 2 maanden durende stage begint bij een bekend productiehuis en ons een heel weekend horendol gemaakt heeft met zijn zenuwachtig gedoe.

•Er een diepgaand gesprek gevoerd werd over het verleden en alle onzekerheden werden weggewerkt.

•We genoten hebben van de kleine dingen van het leven en beseffen dat we het goed hebben.

42 gedachtes over “Mooie momenten

  1. nu ik dit lees moeten jullie toch niet onderdoen voor ons, met al die “lekkernijen” en dito drankjes. Of jij daar zo slank onder blijft, heb ik geen idee van. Maar als er de komende dagen hard moet getraind worden heb ik zo het idee dat je minder makkelijk die lijn houdt dan ik… 😉
    Mooi plekje waar jullie de huisvriendin van de buitenlucht liet genieten!
    Leest heerlijk weg, Mrs.!

    Liked by 1 persoon

    1. Ik moet er wat voor doen, maar wil er nooit fanatiek mee bezig zijn, dat vind ik oppervlakkig.
      Wij proberen op onze manier gezond te eten en te sporten, maar vergeten nooit te genieten, het leven kan veel te kort zijn!
      En B vindt magere vrouwen niks 🙂 🙂

      Liked by 1 persoon

  2. Oh die foto van de schapen! hahahaha ik zie ze kijken en denken vooral, wat moet JIJ nou? whahahaha Doe even normaal, of zoiets 😉

    Kortom dat was een heerlijke week, dat zwembad, ja doe maar, jammer dat het nog te koud was om af te rollen en er echt in te gaan.

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Ja hoor, het zijn de kleine dingen die het doen… meer hoeft niet!
    Wat een heerlijk positief logje!!! Word ik ook blij van!
    En die lijn, groot gelijk dat je er niet al te veel mee bezig bent! Heb ik veel te veel gedaan en niet eens voor mezelf.. nooit meer dus.
    Ik doe VADH als het nodig is en dat werkt voor mij het beste, heb teveel diëten gevolgd in mijn leven, de domste beslissing ooit, dat eerste dieet toen ik 30 was. En mijn Hulk houdt ook niet van mager dus komt dat even goed uit.. Ben ik blij mee, alleen dat logje over een bepaalde vergelijking mocht hij van mij niet schrijven, dat gaat dan net weer te ver of zo… Asjebegrijptwatikbedoel 😉
    XXX

    Liked by 1 persoon

  4. Doe je goed Mrs B
    Ik begrijp dat Mr B goed geholpen heeft om het gezellig te maken?
    Bij mij liep het anders.
    Begon vrijdag al, toen moest ik door het raam naar binnen, want het weekend stond voor de deur en daar kon ik niet langs.
    Zaterdag depressie
    Zondagochtend heerlijk gefietst.
    Zondagmiddag gekeken hoe dat moest.
    En vanavond eet ik gebakken aardappelen, appelmoes en……………. slavinken.
    O ZO!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

