Feeling droopy

Wat een heerlijk, mooi  weekend kondigde zich aan…

Mooi weer, wat ons graag naar buiten lokt om wat in de tuin te werken (mocht er iemand kandidaat zijn om te komen helpen, héél graag trouwens 🙂 ), een wandeling met de hond te maken, een koffietje drinken op een terras in het dorp…

Kortom, wat iedereen wilde dit weekend kwam eraan… een voorzichtige lente.

Wij zijn echte buitenmensen, laten normaal gezien het weer niet te nauw aan ons hart komen om erop uit te trekken. Maar als er een streepje zon wordt aangekondigd, zijn we er als de kippen bij om daarvan te profiteren. Mooie plannen werden gesmeed…

Vrijdagmorgen bleek echter al gauw dat het weekend redelijk praktisch zou ingericht worden. 

De boodschap dat onze grasmaaier niet meer kon gemaakt worden forceerde ons om vanmorgen op tijd naar een grote zaak in Nederland te rijden. Daar moet je niet alleen naartoe voor de interessante aanbiedingen, maar zeker ook om de mensen te observeren die naar daar komen voor een “dagje uit”. Begrijpen wie begrijpen kan, maar wel hilarisch… Beeld je “Onslow” in en vermenigvuldig die dan *13 :).

Enfin, missie geslaagd, het gras kan/moet binnenkort weer gemaaid, geverticuteerd worden. 

Op de terugweg koffiestop bij Oudste, die mocht dit weekend “oefenen” met een baby van familie die dringend opvang nodig had. Gek hoor, zo kregen we al een beetje een beeld van hoe ze er zelf zal uitzien met ons kleinkind op haar schoot! Via chat kregen we net al te horen dat het toch niet zo simpel was… Haha, dit kindje kan ze nog teruggeven morgen.

Ik had wel al heel de dag door dat Mr Brubeck er een beetje pips uitzag… Maar ja, mannen hé. Hij had zich de laatste week erg verheugd op een feestje vavavond (ik ook trouwens) en wilde zich groot en sterk houden. Nu pakt dat doorgaans niet zo bij Mrs Brubeck, “verstoppertje spelen” heeft meestal een averechts effect. 

Hij gaf zich over, voelde zich slechter en slechter worden. Een hoofd waar constant een boor in ronddrilt, elastieken benen, een keel waar nog geen sliertje spaghetti doorkan, een neus vol groen…., verdronken ogen…

Ik heb hem net met een aspirientje, hete thee en heel veel liefde in bed gestopt! 

Hopelijk is hij morgen beter, want dan wacht hem nog een verjaardagsfeestje met de kids en familie. Sneu moest hij dat missen. Altijd gezellig toch, familiefeestjes.

Momenteel voelt hij zich “droopy”, mannen en ziek zijn… :). Ik heb stiekem wel wat medelijden hoor. Ik voel me ook niet zo helemaal in de haak, maar met z’n tweetjes ziek worden is wel niet echt een optie.

  

39 gedachtes over “Feeling droopy

  1. Wens Mr B heel veel beterschap toe en ik hoop, dat hij zich stukken beter mag voelen, zodat hij kan genieten van het feestje met de kinderen en familie.

    En ik hoop natuurlijk ook… dat Mrs B het niet over krijgt!

    Like

  2. Samen ziek zijn.. koortsig, hmmmmmmmm ik zie andere beelden, whahaha

    Beterschap voor beiden, beginnend of al in bed… en ik hoop dat jullie het feestje nog halen samen, anders, zet het muziekje op en…. 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  3. dat tuinwerk beperkt zich bij ons meestal enkel tot gras maaien, wat ik dan ook deze week voor het eerst gedaan heb.
    Het mooiere weertje doet mij normaal gezien ook fietskriebels krijgen, maar deze week kwam daar helemaal niks van in huis. Ik voel me nog altijd belabberd en futloos, zelfs na een weekje uitzieken. En morgenavond weer aan de slag…
    Veel beterschap aan B.!

    Liked by 2 people

Geef een reactie

