Het is zover: BH

  

Ik kies een mooie foto van hem uit… 

Loop ik nu nog snel naar de drukker om kaarten te laten drukken die hij kan laten signeren door zijn horde fans? 

Ik loop waarschijnlijk veel te hard van stapel πŸ™‚ …

Alle gekheid op een stokje, een tijdje geleden schreef ik dat ik misschien ooit met een bekende Hoogstratenaar (BH) het bed zou delen. B schreef zich uiteindelijk echt in op een site om af en toe te gaan figureren. 

En het is zover… vanavond grote premiΓ©re!!

De champagne staat koud, de kaviaar ligt te blinken, we zijn er klaar voor hier ten huize Brubeck.

Niet dat hij er zelf zo naar uitkijkt hoor… De opnames zelf waren leuk om te doen, hij mag zelfs iets zeggen ( en nu maar hopen dat het er niet uitgeknipt wordt), maar hij wil zichzelf niet zo graag zien op tv.

Ik mag uiteraard alleen verklappen dat het om een programma gaat op VTM, vanavond dus…

Allen kijken en hij deelt met plezier later handtekeningen uit!

Rest mij alleen nog te zeggen…

Lieve B, ik was al ongelooflijk trots op alles wat je bent en doet, maar ik steun je in alles wat je beslist en ik denk niet dat er ergens een trotsere partner rondloopt dan ikzelf! 

  

73 gedachtes over “Het is zover: BH

  1. Maar allez, je kunt een mens wel nieuwsgierig maken hoor. Kom hier net even lezen en nu dit?
    Zal het al gemist hebben zeker?
    Helpt het als ik heel lief vraag over welk een programma het wel ging?
    Of chantage? Vertel het of ik lees je nooit meer πŸ˜‰?

    Liefs!

    Liked by 1 persoon

      1. Toch een fijne ervaring die jullie niet gaan vergeten, maar geen nood, die dingen gebeuren vaak bij figuratie, mΓ©t of zonder tekst πŸ˜‰

        Like

Geef een reactie

