Having an off-day

  
Het is een speciale dag vandaag… 

31 jaar geleden, om 4 uur in de namiddag zijn Mr Brubeck en ik een relatie begonnen. Het begin van een mooi verhaal…

Vervelende week, deze week, hectisch, vooral voor B… En ik heb er alle begrip voor. Dus ook vandaag treffen we elkaar wss ergens laat in bed…

‘K voel me niet zo happy vandaag, als ik naar buiten kijk is dat helemaal niet bevorderlijk voor mijn humeur. Ik denk dat ik vandaag troost nodig heb, zoals Narda het gisteren zo mooi op haar blog beschreef… 

Opstaan, koffie zetten, de hond uitlaten, een boke eten, tafel afruimen, afwasmachine uitladen, ook weer inladen, droogkast leeghalen, was plooien, douchen, iets aantrekken, de auto in, brood halen, vloeken omdat heel het dorp vastzit, stomme chauffeurs die me er niet willen tussen laten, thuiskomen in een leeg huis, boodschappen uitladen, de vuilbak terug binnenzetten, kippen eten gaan geven, stofzuigen, bedden opdekken, boke eten, beetje make-up opsmeren, auto terug in, naar het werk, glimlach op automatische piloot, naar huis rijden, frietje halen met kids, in badjas op de zetel….

Voordeur die open en dicht gaat, hond kwispelend aan de livingdeur…

Wederhelft die glimlachend vraagt: “dag Lieveke, hoe was jou dag?”

It was one of these off-days…

  

64 gedachtes over “Having an off-day

  1. Awww juist vandaag zo alleen… Dat is niet leuk.
    Verwen je zelf met een lekker kop thee, en een groot stuk chocolade!! Lees een boek. Dan voel je je vast snel weer wat beter.
    Huishouden kan morgen ook

    Like

  2. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Zo jammer, dat je vandaag alleen bent. Je loopt het vast wel in, maar ’t is toch niet helemaal ’t zelfde hΓ© ?

    DikkeVoelJeSnelTerugBeterKnuffel

    Like

  3. ach gossie toch … een zwaar verlaatte “blue monday” , ik heb nog wel een zakdoekje voor je om je tranen te drogen maar zorg dat je ogen niet rood meer zijn als hij dan Γ©indelijk thuiskomt;-)

    Like

  4. Ach, one of those days. Iedereen heeft er wel eens mee te maken. Kop op, want na regen komt zonneschijn, hoe clichΓ©matig dat ook moge klinken.
    Enne… proficiat, hΓ¨!

    Like

    1. Ik ben het noot vergeten omdat hij me compleet overrompelde πŸ™‚ We gingen iets drinken en opeens vroeg hij “ik heb gehoord dat je verliefd bent op mij… Klopt dat?” Ik verslikte mij in mijn warme chocomelk, ook dat weet ik nog πŸ™‚

      Liked by 1 persoon

  5. hahaha, schitterend dat je nog precies het tijdstip weet, Mrs.! Romantisch momentje dus… πŸ˜‰
    Gefeliciteerd hoor, wij hier waren er iets eerder aan begonnen…en nog geen spijt van!
    Normaal dat je een soort gemis voelt vandaag…maar ik ben ervan overtuigd dat het ruimschoots goedgemaakt wordt als Mr. terug thuis is!

    πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  6. gefeliciteerd!
    dat is dan vandaag chocolade en wijn (als troost en gewoon omdat dat lekker is) en morgen nog een keer van jubileum doen he?
    alle excuses voor een extra feestje zijn goed! πŸ˜‰
    vier ze, en wens mr b proficiat van mij met zijn toffe madam! x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

