Thank God for the weekend

  

Dit weekend moest er een worden om alleen maar batterijen op te laden, aangezien mijn Mr Brubeck een zware week in het vooruitzicht heeft… 

Eerst de files trotseren in zijn zwarte machowagen (met een knipoog naar Thomas Pannenkoek), om daarna een paar lange dagen in opperste concentratie door te brengen.

Vrijdagmiddag trakteerde mijn baas ons op kantoor met een “helemaal zelf geschreven” gedicht… ๐Ÿ˜€ 

“Omdat jullie elke dag zoveel passie steken in jullie vak, trakteer ik met dit veelzeggend gebak”. Dat noem ik nu nog eens een origineel gedicht sรฉ…

  
Het was in elk geval overheerlijk en qua gebak is deze bakker in Schilde niet te evenaren…

Prima om het weekend mee in te zetten!

Ik had een tafeltje gereserveerd voor B en mezelf om een hapje te gaan eten.

  
Eerst een glaasje thuis…

  
  
Om daarna ons heerlijk te laten verwennen in “T Eglantierke”.

Zaterdag lekker lang uitslapen, rustig ontbijten, bijpraten, blogjes lezen en koffie leuteren… Om daarna toch iets voor de medemens te betekenen… Een bezoekje aan Mr en Mrs Brubeck Senior. Die zitten met stress omdat de rommel in hun huis (hetgene dat te koop staat) maar niet weggeraakt… Wat ook wel hun eigen schuld is, maar ja… Een opkoper bellen is dan ook weer zo definitief ineens…

  
Dit is alleen maar een kleine impressie van hetgeen in de garage staat, pffff… en het is GEEN klein huis, elke ruimte staat nog zo vol. 

  
De terugweg naar huis is altijd zo mooi, 10 km door natuurgebied…

Ha, ik krijg deze foto niet juist, maar zien jullie de roofvogel die net wegvliegt van het paaltje?? En laat jullie door B niks wijsmaken, het was gรฉรฉn fazant!

  
‘S avonds opgekleed voor een fijne avond waarvan de details niet voor publicatie vatbaar zijn ๐Ÿ™‚ .

  
Zondag onze trouwe viervoeter niet vergeten…

  
En de innerlijke mens…

  
En de intellectuele kant van de innerlijke mens…

We zijn er klaar voor!

Laat de week maar komen!

51 gedachtes over “Thank God for the weekend

  1. Wat mooi als een werkgever laat merken dat hij de inspanningen van zijn mensen waardeert!
    Ik ben stikjaloers op iedereen die op zo’n elegant “hakje” kan lopen, ik zou er niet eens m’n voet in kunnen krijgen;-(

    Like

  2. Zonder enige discussie: het was een poelifinario !
    Als ik nog eens een akkefietje krijg met een BMW zal ik twee keer nadenken vooraleer ik er iets over neerpen…

    Lekker decadent weekendje – moet je vaker doen !!

    (ik hou me al vast voor je reacties van mijn logje van 14 februari / misschien best dat ik maak dat ik de deur uit ben???)

    Liked by 1 persoon

    1. Decadent?? Hoezo P??
      Volgens mij was eerder een kroet… ๐Ÿ™‚
      Kijk maar uit dat je ook geen akkefietje krijgt met een twingootje ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚
      En je uit de voeten maken?? Dat gaat niet helpen… Ik weet je wonen en Brugge is niet zover ๐Ÿ™‚

      Liked by 1 persoon

  3. Een plogje! Altijd fijn, zo’n inkijkje in het leven van een blogger.

    Tip voor de rommel: contacteer een opkoper van inboedel. Die haalt het huis netjes leeg en je vangt er nog een centje voor ook. Je vindt ze vaak op zoekertjessites zoals bijvoorbeeld 2dehands.be.

    Tip voor de benen: ik haat nylonkousen. ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  4. mmmmm, dat gebakje is mijn lievelingsgebak, Mrs!
    ’t Eglantierke lijkt me een hele mooie zaak, erg geschikt om er tijdens een fietstochtje in jullie omgeving iets te gaan eten… ๐Ÿ˜‰
    Sorry, maar die vogel merk ik echt niet op. Ondanks dat ik me in bochten wrong om die gedraaide foto te zien… ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

  5. Ha, ik ken dat die garage… dat komt er bij ons ook nog aan! Mijn moeder is 87 en gaat binnenkort verhuizen. Er moet heel veel weg en zij wil dat verkopen tegen een hoge prijs, dus hier ook nog geen opkoper, maar die tijd komt nog wel!

    Like

      1. Laat die radartjes maar lekker lopen, dan gaat de dag misschien ook wat vlugger, niets leuker dan manlief natuurlijk onverwacht te verrassen met iets van ‘jullie’ hahaha ๐Ÿ˜‰

        Like

Geef een reactie

