Warmte 

  
Er wordt veel gedeeld rond Kerst…

Wij vieren samen met onze kids, de ouders van B, mijn broer en zijn nieuwe vriendin…

Warmte staat centraal, verbondenheid (met een knipoog naar Bentenge), samenzijn met de mensen die je het nauwst aan je hart liggen…

Kerst was:

•heeeeel veel kadootjes uitdelen, gewoon omdat we dat fijn vinden om te doen, van de dankbaarheid die je daarvoor terugkrijgt…

•lang aperitieven, omdat niks moet…

•Jongste zien glunderen omdat hij van zijn 1ste loon een kadootje gekocht had voor ons…

•een lief gebaar van de nieuwe schoonzus omdat ze zich welkom voelt bij ons…

  
•een fijn, onverwacht mailtje ontvangen van Mr Pannenkoek…

•een nieuw kleedje mogen aandoen waarvoor ik veel complimentjes kreeg… (En waar mijn schoonvader vandaag, nuchter, nog over spreekt 😉 )….

•B me heel de dag verliefd heeft lopen aankijken…

•mijn broer een fantastische ijstaart NIET in de diepvries gezet had, en we die uit de doos moesten uitlepelen…

•ik samen met B een lekkere maaltijd in elkaar gebokst heb voor en die bijzonder geslaagd vond 🙂

•ik een lelijke “totter” gemaakt heb over onze labrador die overal in de weg liep, maar waar ik nooit kwaad op kan zijn…

•speciaal, omdat Middelste en Schoondochter hun relatie een kans willen geven en wij zó blij zijn om hen terug gelukkig te zien…

•ik, die heel blij was met haar supermooie kadootjes!!

•een zeer warme connectie met mijn broertje, lieflijk…

•Oudste, die meer licht gaf dan de kerstboom, omdat ze zo straalt door haar zwangerschap!

•aanschouwen dat iedereen genoot van elkaars gezelschap, ongedwongen..

•B, die zijn vader moest gaan troosten omdat hij verdriet had om zijn “verloren” zoon en het daar nog altijd zéér moeilijk mee heeft…

•wij allemaal in tranen van ontroering toen Middelste moest wenen toen hij gevraagd werd peter te worden van kindje van zijn zus…

  
Kerst was warm en we prijzen ons gelukkig dat we het samen kúnnen vieren, mijn mama in gedachten bij ons…

We koesteren wat we hebben, wetend dat het niet evident is…

Ik wens jullie allemaal die warmte toe! Écht en gemeend van harte!!

Liefs

Mrs Brubeck.

  

43 gedachtes over “Warmte 

  1. Wat ontzettend mooi, en ja dat is ook het meest belangrijk, warmte, die ga ik vandaag voelen, hier hebben we twee kerstdagen, en dus ben ik vandaag onderweg en samen met mijn familie straks.

    Geniet lekker na van alles!

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Helemaal kerst zoals die op z’n mooist is.Je somt héél mooie momenten op!
    Maar ook hier zijn het warme kerstdagen ook al kunnen we niét al die ons lief is om ons heen hebben.maar skype is geduldig en komt schermbreed de kamer binnen!

    Liked by 1 persoon

  3. De liefde straalt hier gewoon van af! Ik ben zo blij voor je, dat jullie zo’n fantastische kerst hadden. Zo hartverwarmend! Je bericht lezen gaf me zo’n gelukzalig gevoel.
    Wat een pracht van een familie!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

