Bedankt Tiny!!

  
Oh ja, ik heb gewonnen…

Gewoon door een leuke reactie te zetten op de blog van Tiny, ik volg haar sinds ik zelf ben beginnen bloggen. 

Ze is één van de zoveel toffe bloggers die ik volg, ze schrijft grappig en recht uit het hart. Ik moet soms erg lachen als er dingen in het Westvlaams “gezegd” worden… 🙂

Dus toen ze een beker wilde weggeven dacht ik aan mijn wederhelft die soms onmogelijk lang in het verkeer zit, en kijk, vanmorgen in de bus!

Het zijn zulke onverwachte attenties die me doen smelten, maar die ik nooit verwacht had toen ik begon te bloggen. Het gaat trouwens niet om kadootjes (alhoewel ik er stiekem wel heel blij mee ben 🙂 ), maar om de leuke contacten en reacties!

  
Héél erg bedankt Tiny, ik blijf je met  veel plezier lezen!!

  

39 gedachtes over “Bedankt Tiny!!

  1. Oh wat leuk! en dat is precies wat je zegt, de contacten, reacties, en wie weet zelfs ontmoetingen, you will never ever know! Daar doe ik het ook voor, en soms, dan komt er iets onverwachts, en dat is zo gaaf! Zelfs een mailtje kan dan heel goed doen, toch? 😀

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

