Hartverwarmend

Moe en verward werd ik “vanmiddag” terug wakker… een beetje grumpy ook.

Was om 3u opgestaan om Oudste naar Schiphol te brengen, die gaat een weekje naar de zon met haar vriendin (=ietsiepietsie jaloers)…

Aangezien dat al gauw een uur of 3 rijden is ben ik toch maar terug ons bed ingekropen om fit te kunnen gaan werken vanmiddag…

Ik geef toe, ik heb een paar emotionele dagen achter de rug met het daarbij horend slaapgebrek..

In mijn badjas en op blote voeten (pantoffels heb ik niet), sloop ik naar de brievenbus… stel je voor dat de buren mij zo zien 🙂 .

Ik keek eerst een beetje vreemd naar het kaartje dat erin stak, L*** Brubeck, Hoogstraten… ??

  
Zo lief, Morgaine, die een kaartje naar me stuurt, zomaar…. 

Het toverde een grote glimlach op mijn gezicht en ik werd op slag happy! 

Na het superleuke kadootje van Eilish begin ik zowaar een beetje te blozen.

Ik ga dus van de gelegenheid gebruik maken om al mijn volgers en lezers, en tot mijn grote verbazing zijn dat er al wel wat, uit de grond van mijn hart te bedanken.

Gewoon omdat jullie me af en toe bezoeken en volgen wat ik zoal uitspook… En voor de mooie, oprechte reacties!

Dank jullie en vandaag speciaal Morgaine!! 

  

23 gedachtes over “Hartverwarmend

  1. Ahhhhhh fijn dat ie is aangekomen, en precies op tijd ook! Wat ik niet kon weten toen ik hem schreef, heel graag gedaan, het zijn de lichtpuntjes van de dag, zoiets kleins wat jou happy heeft gemaakt.

    Geniet ervan, zoals gezegd, imperfectie kan ook perfect zijn ❤

    X

    Liked by 2 people

      1. En dat maakt mij weer heel erg blij, dat ik dit steentje aan een kleine verrassing heb mee mogen en kunnen dragen ❤ En jij bent net zo'n liever als je het mij vraagt ❤

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

