Mijn lief

Ik heb je lief

“Ik heb je liever dan brood, ook al zegt men ook dat het niet kan, en al kan het ook niet.

Ik heb je liever dan vrolijkheid of regen, liever dan de stilte van drie uur in de rustig in-en uitademende nacht.

De meeuwen scheren overdag met hun vleugels langs de blonde warme lucht. De wilde bloemen staan te lachen in het warme bad van de zon.

De zon danst zijn toch maar kleine rol met zoveel overgave dat het heel stil wordt, hier, in dit deel van het heelal.

Ik heb je liever dan brood, al zegt men dat het niet kan. 

Liever dan vrolijkheid of regen,

Liever nog dan ik heb je lief…”

Dank je, lieve “B”, dank je…

  • Om 31 jaar geleden je oog op me te laten vallen.
  • Om me lief te hebben in wat toen een zware periode voor me was.
  • Om samen met mij te dromen, lachen, praten, huilen…
  • Om mij zo goed te kennen zodat ik me veilig voel
  • Om me mezelf te laten zijn
  • Om mijn soulmate te zijn, de enige…
  • Om jouw soulmate te mogen zijn, de enige…
  • Om een prachtige vader te zijn voor onze kinderen
  • Om jezelf te durven zijn bij mij
  • Om me te vertrouwen
  • Om je persoonlijkheid, je warme karakter
  • Om de mooie gesprekken die we voeren
  • Om het verdriet dat we samen kunnen delen
  • Omdat ik eindeloos trots op je kan zijn
  • Omdat je kwetsbaar durft op te stellen
  • Omdat je zo mooi kan schrijven
  • Omdat je er ALTIJD voor me bent

Dank je , gewoon omdat jij, jij bent!

  


29 gedachtes over “Mijn lief

  1. Ik zou vrijdag ongeveer hetzelfde kunnen schrijven voor die van mij, alleen zitten we dan nog maar 5 jaar na een eerste kus. Ik hoop op minstens evenveel jaren als jullie !
    Het is toch zo fijn als het potje en het deksel zo goed sluiten !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

