Tof mens

  
Toen ik net aan het bloggen was kwam ik via de blog van Mr Brubeck al snel terecht bij een aantal interessante schrijvers. 

Een blog hoeft niet altijd over je persoonlijk leven te gaan, ieder heeft zijn eigen redenen om te bloggen. Het mooiste vind ik de mensen die durven, die durven over zichzelf te schrijven en daarmee een ander een kijk te geven in hun leven. En dan vooral diegenen die dit doen met voldoende integriteit, humor en inzicht. 

Ik volg met plezier een aantal van jullie, echt :). Jullie zijn ondertussen met teveel om op te noemen, maar elke blog die ik volg, volg ik niet zomaar, maar omdat jullie iets te vertellen hebben, hoe klein ook!

Ik wil er vandaag  Eilish uitpikken.

Ze schrijft mooi, boeiend en gevoelsmatig. Ik meen te kunnen concluderen dat ze een warme persoonlijkheid heeft. 

Wat begon als een grap na één van haar schrijfsels ( ik heb echt al geprobeerd om al die lekkere vruchtensappen richting hier te krijgen πŸ™‚ ), werd vanmorgen realiteit! Ze heeft voor mij een prachtige schort gemaakt!

  
Echt een tof stofke, ik ga er met plezier mee in de keuken staan!

En laat jullie door haar niks wijsmaken, ze kan het wel hoor… schort is zeer vakkundig gemaakt!

Een lief kaartje maakte mijn dag helemaal goed vandaag! 

  
Dank je lieve Eilish, ik had nooit gedacht zulke leuke contacten te ontdekken in deze blogwereld!

  

66 gedachtes over “Tof mens

  1. Oh wat gaaf! Wat lief! Toch eens bij Eilish op bezoek gaan dan, ik ben benieuwd. En hier hetzelfde, zij die durven, lef hebben om toch iets verder te gaan. Daar hou ik ook van, en ze zitten allemaal in mijn hart, zo ook jij πŸ˜€

    X

    Liked by 1 persoon

  2. O schoon. Wordt dit een reeksje? Ik ben benieuwd naar nog tips πŸ™‚ Eilish volgde ik al met veel plezier, maar misschien kan je nog topbloggers aanbevelen!

    Like

    1. Ik zal er eens over nadenken, over die reeks πŸ™‚
      Liese, shoutyourheartout
      Evavertelt
      Thomas Pannenkoek
      Mr Brubeck πŸ™‚
      Jijzelf
      Morgaine
      Regenboogvlinder
      Menck
      Hersenspinselkrabbels
      …..
      Sorry voor al diegenen die ik vergeet…. Kijk bij mijn reacties, daar staan er ingetwijfeld nog bij!
      Ik vergeet : Billy, Beaunino….
      πŸ™‚

      Liked by 1 persoon

  3. O ja, ik ben een warm mens. Ik kook soms van woede en ik smelt vaak door diegenen rondom mij die het verdienen graag te zien πŸ™‚
    Ik ben blij dat je de stof graag ziet, tot voor kort hing die nog als gordijn in iemands woonkamer …
    Wat de perfectie van het stuk betreft : ik ben niet tevreden over het neklint, en aan één kant heb ik nogal gefoefeld met het bindlint, maar zoals ik je gezegd heb, het is leren voor mij en ik heb het graag gedaan!
    Ik geloof nl dat jij een even warme persoonlijkheid bent!

    Liked by 1 persoon

  4. Wat een ontzettend lief logje! Eilish ken ik niet maar ik ga toch ook eens een bezoekje brengen aan haar! Je maakt me nieuwsgierig. Dit is ook een manier om weer eens gewezen te worden op interessante blogs. Kan een leuke reeks worden hoor!
    Veel kookplezier met je schort! Scheelt veel vlekken, bij mij zeker πŸ˜‰
    En ik denk ook dat Eilish gelijk heeft over die warme persoonlijkheid van jou! ❀

    Liked by 1 persoon

  5. O’ wat lief! Een mens kan daar zo blij van worden. Toen ik het las, kreeg ik echt een warm gevoel. Dit is een van de mooie kantjes van ’t leven, toch?

    Like

      1. Jamaar zeg, jullie zouden beter gewoon eens in actie schieten ipv van er altijd over te schrijven :)… Onze deur staat altijd open
        Ps: “B” heeft nu de schort aan om te koken πŸ™‚

        Like

  6. O ja, dit soort gebaren zijn de krenten uit “de logpap” ! En het is waar vaak zijn de mooiste blogjes die waar mensen zichzelf durven zijn in vreugde en verdriet.
    Van het rijtje dat je noemt ken ik alleen Regenboogvlinder en Beaunino waarvan ik vooral de laatste heel indrukwekkend vind om haar vaak ontroerende manier van schrijven.

    Liked by 1 persoon

  7. Wat een mooi blogje. Ja, ik vind het ook een heel mooi initiatief. Het zijn toch de persoonlijke blogs waar ik het liefst lees.
    Wat ontzettend leuk dat ze een schort voor je gemaakt heeft zeg!

    Like

  8. oh zo tof! Ze ging mij ook eens een ouderwetse voorschort maken maar heb er toen niet op gereageerd denk ik. ’t Zou nochtans nog altijd van pas komen! πŸ˜€ en zo lief dat je mij vernoemt in je rijtje!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

