Tranen van geluk

  
Hier mag ik het al van de daken schreeuwen…..
Oudste heeft net verteld dat ons eerste kleinkind in aantocht is….

Ik kan niet beschrijven welk gevoel dat geeft, omdat het nog een beetje onwezenlijk is…

Maar verdorie, onze kleine meid wordt zelf mama :).

59 gedachtes over “Tranen van geluk

  1. Wat geweldig! Van harte gefeliciteerd! En wanneer komt de kleine? Heb je van schrik niet eens gemeld haha. Lijkt me extra speciaal weet je dat, als je dochter moeder gaat worden. Ik heb 2 kleindochters van mijn zoon en schoon. Dochter heeft geen kinderen en die komen er ook niet,
    Geniet ervan hoor! Kijk wel een beetje uit voor de lucht hoor, teveel gaten erin springen is ook niet goed πŸ˜‰. XXX

    Liked by 1 persoon

  2. Gefeliciteerd !!! Ik weet nog dat ik het mijn ouders vertelde dat ze op en oma werden bijna 14 jaar geleden, mijn moeder moest erg aan het idee wennen. Maar op het moment dat mijn oudste er was was ze gelijk oma!! En ze hebben zo’n bijzondere band met hem!! En die tranen zijn de mooiste tranen!!!

    Liked by 1 persoon

  3. how zeg! De max! Ik kon het vorig jaar vertellen tegen mijn moeder op haar verjaardag. Ze werd gek. Volgend jaar deze tijd hebben jullie al een klein patatje van een paar maanden in de familie!!!!!

    Liked by 1 persoon

  4. Oh wat een fantastisch nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! En dat komt allemaal vanzelf denk ik… haha Mijn nicht is natuurlijk ook zwanger en dat is al gek… en ja wat als mijn dochter straks komt… woops πŸ˜‰

    X

    Liked by 1 persoon

  5. Ik hoop net als Tiny dat dit nieuws hier nog een beetje op zich laat wachten, maar voor jullie vind ik het natuurlijk fantastisch !
    Hopelijk een makkelijke zwangerschap en een wolk van een kleinkind (
    Dikke proficiat !!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

