Genomineerd

Sarah van  Memyselfandwe, nomineerde me voor een “Liebster Award”…

‘K vond het wel leuke vragen, dus ik waag me eraan. Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever de vragen beantwoord dan ze te verzinnen, dus pas ik daar stiekem voor :). Er zijn anderen die dat veeeeeel beter kunnen dan ik!

*Wat was tot nu toe je meest onvergetelijke reis?

Dat is zonder twijfel de rondreis langs de Westkust van Amerika geweest vorig jaar september. We hebben daar met z’n tweetjes 3 weken rondgetrokken en ontzettend genoten, op alle gebied. Misschien ook wel omdat de reis op een goed moment kwam in ons leven, we hadden er een paar turbulente maanden op zitten en vierden ons 25jaar huwelijk. Het heeft ons nog meer doen beseffen dat we voor elkaar gemaakt zijn.

  
*Welke feestdagen vind je het leukst en waarom?

Verjaardagen vieren van familie en vrienden is voor mij belangrijk en speciaal. Ik vind het fijn iemand in de bloemetjes te zetten en te verrassen. 

Kerstdag staat ook bovenaan mijn lijstje… niet zo zeer omwille van de Katholieke betekenis, dan wel omdat we het vieren met ons gezin, de ouders van B en mijn broer. Het is warm, gezellig en we genieten dan van ons “groot geluk”!

*Wat staat er deze week nog op de planning?

Vanavond hebben we een leuk feestje waar we allebei naar uitkijken. 

Zaterdag worden we verwacht op een speciale viering voor de 50-jarigen van 2015. In B zijn geboortedorp is dit blijkbaar een traditie. Er wordt veel werk in gestoken tot en met een huldiging op het gemeentehuis. Vooral fijn voor B die mensen terug kan zien uit zijn jeugd! Fijn!

Zondag komt een nicht van mij eten met man en hun 2 kleutertjes. Ze is de dochter van mijn overleden tante. De jongste zus van mijn mama, ze stierf 5 jaar geleden ook aan kanker. We hebben een speciale band omdat ik vroeger altijd bij hen was (heb ik ook al over geblogd). 

Druk, maar fijne dagen in het vooruitzicht :).

*Hoeveel van je goede voornemens heb je al ingelost voor 2015?

Ik heb het daar niet zo mee, omdat het meestal toch maar momentopnames zijn. Ik had me wel voorgenomen om mijn loopschema terug op te nemen, daar ben ik in geslaagd en ben er heel blij om!

Ik heb ook een streep getrokken onder een aantal feiten en dat heeft me sterker gemaakt, dingen loslaten die alleen maar negativiteit veroorzaken…het leidt nergens toe! Het lukt 🙂 .

*Wat is je guilty pleasure op het gebied van eten en drinken?

Dat is zonder twijfel champagne, mocht het financieel haalbaar zijn dan lagen er altijd een paar flessen in de koelkast.

  
*Wat is je favouriete tv-serie, nationaal en internationaal?

Ik had tot vorig jaar nooit gedacht dat ik dit zou antwoorden, maar “The Walking Dead” staat bovenaan met stip genoteerd. Wie denkt dat het over zombies gaat… “Think again”… kijk en oordeel zelf, het is geweldig gemaakt.

“Borgen” was ook heel knap en zeker aan te bevelen. 

Op nationaal gebied zijn er zeker ook een aantal mooie dingen gemaakt, alhoewel we allebei eerder fan zijn van de “kleinere” producties zoals “Red Sonja”, dat een tijdje geleden werd uitgezonden op canvas. Zo menselijk en knap dat we er soms stil van werden.

*Ben je gelukkig?

Ja!

  

*Wat zou je aan je lichaam willen veranderen en waarom?

Mocht je me die vraag 10 jaar geleden gesteld hebben ik zou het een en ander opgesomd hebben zenne… Maar ik zit nu veel beter in mijn vel, voel me goed en straal dat dan ook uit. Als je partner je daarin ook bevestigt, wat de mijne elke dag  doet, dan doet dat wonderen. 

Dus, iets veranderen? Eigenlijk niet echt, ik ben alleen niet helemaal tevreden met mijn haar, daar heb ik een beetje een haat-liefde verhouding mee.

*Wat is je favouriete krant of tijdschrift wat de rauwe actualiteit betreft?

Die actualiteit volg ik eigenlijk op het internet, omdat de krant lezen teveel tijd opslorpt en meestal al achterhaald is. We lezen wel de “Knack” omdat daar wel artikels instaan met meer diepgang. 

Toch even vermelden dat om mijn verstand op nul te zetten ik redelijk verslaafd ben aan het Nederlandse maandblad “Linda”… heerlijk anders en glossy!

*Welke schoenmaat heb je en vind je daarin voldoende aanbod?

Ik zit tussen een 40/41 en vind altijd wat ik zoek. Ben een fan van hoge hakken, kan er ook geweldig op lopen, tot wanhoop van mijn vriendinnen die dit niet begrijpen. Maar een mooie, sportieve laars ontbreekt zeker niet…zoals deze laatste die B voor me uitzocht in Sluis een paar weekenden geleden.

  
*Welke vraag vond je het moeilijkste om te beantwoorden?

Eigenlijk geen enkele, ik heb wel een kanttekening bij de 1e vraag: mijn antwoord daarop was oprecht, maar we hebben de afgelopen jaren (zoals deze zomer) ONTZETTEND genoten van ons gezin op vakantie. Daar houden we herinneringen aan over die we koesteren, maar september 2015 was speciaal voor ons ❤ ….

Dank je Sarah om aan mij te denken! 

32 gedachtes over “Genomineerd

  1. Heerlijk om weer wat meer van Mrs. Brubeck te mogen lezen en te leren kennen ook vooral 😀

    die laarzen zijn prachtig, heel stiekem ben ik ook een naaldhak natural, hoe ze dat noemen tegenwoordig, punt is alleen, ik pas er niet meer in, hahaha soms best jammer hoor… maar ja, fysiek gezond blijven en heel blijven is ook wat voor te zeggen 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  2. leest heerlijk weg, Mrs.!
    Ik zie een vrouw ook graag op hoge hakken, vind ik wel sexy. Maar ik vind het jammer voor hun voetjes…
    Als ik al een serie volg, zijn het ook die kleinere, zoals nu Bevergem.

    Like

  3. Wow wat een leuke antwoorden zeg! Vooral die op de vraag op je gelukkig bent… da JA komt uit je tenen. Vasthouden hoor, ben zo blij voor je, voor jullie!
    En het verhaal over jullie bezoekje aan een zeker Pannenkoek krijgt weer een extra tintje… hmmm… geloof er nog steeds niks van! 😉
    XXX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

