Ochtend#boostyourpositivity

Ok Eilish, deze is op vraag van jou :). Aangezien ik nog niet zo heel lang blog, ben ik nog niet helemaal thuis is de “award- en tagwereld”…

Toen ik vanmorgen wakker werd was de positivity ver zoek hoor… Ik bedacht me dat ik niet graag vroeg uit bed kom én ook graag vroeg ga slapen. Wat maakt dat dan van mij? 

Enfin, omdat ook ik moet gaan werken, gaat de wekker af om twintig voor 7, ik moet ongeveer een half uurtje in de wagen zitten om op kantoor te geraken. Ik wil me niet afjagen, dan ben ik niet te genieten voor de rest van de dag, en dat wil je niet meemaken… De ene dag gaat het wat vlotter dan de andere, maar eens ik mijn benen over de rand gezwaaid heb, ben ik gelanceerd.
  
Aangezien we geen schoolgaande kids hebben (Middelste zit op kot), moeten we alleen onszelf vooruit krijgen. B (als hij niet extra vroeg weg moet) gaat lopen vóór het ontbijt… Knap hoor, ik liever ’s avonds.

  
Terwijl ik onze trouwe viervoeter haar dagelijks snoepje geef, loopt de koffie door…

  
3 dingen waar ik absoluut niet zonder kan ’s morgens… mijn douche, fruitsap en koffie … De foto’s van de douche bespaar ik jullie :).

  
Ontbijten is belangrijk, ik moet eten  anders functioneer ik niet naar behoren, op werkdagen is dat iets minder uitgebreid, maar in het weekend ontbijten we uitgebreid en nemen we er de tijd voor.

Nadat de nodige boterhammetjes gesmeerd zijn, trekken we terug naar de badkamer om ons uiterlijk een beetje te “strijken”. Ik vind het belangrijk om er goed uit te zien, ik vertegenwoordig een bedrijf en ben een “uithangsbord”. Klanten hebben het recht om opgevangen te worden door “een propere medewerker” 🙂 Met een glimlach maak ik mijn voorkomen compleet.

  
Ik probeer om kwart voor 8 in de wagen te zitten om op tijd op het werk te zijn, dat lukt aardig.

Ben wel echt helemaal geboost door dit stukje te schrijven Eilish, goeiemorgen 🙂

Wens jullie allemaal een fijne werkdag en een ontspannend weekend!

  

17 gedachtes over “Ochtend#boostyourpositivity

  1. Tsss een fotoreportage dient alle aspecten in beeld te brengen. De benen des heer des huizes kon je wat mij betreft achterwege laten, maar die andere had er wel mogen inzitten 🙂 Een mooi uithangbord staat immers goed op een douchefoto 🙂

    Liked by 2 people

Geef een reactie

