Mama’s mogen elke dag in de bloemen

  
Dat zou ik heerlijk vinden, zo gewoon even de telefoon kunnen oppakken en effe checken hoe het met haar is….

Voor alle mama’s….

Een zeer fijne moederdag!

19 gedachtes over “Mama’s mogen elke dag in de bloemen

      1. hahaha ja ik geloof je, hier is het altijd in de maand mei, 2 zondag van mei, ik dacht dat Belgiรซ ook in mei viel… of het soms heel persoonlijk vandaag en valt mijn kwartje nu pas ๐Ÿ˜› โค

        Like

  1. Bij ons geen moederdag, wij vieren al in mei, maar we zijn wel vandaag met gans de familie samengekomen (43 stuks, allemaal nazaten en aangetrouwden van de 6 kinderen van mijn ouders). Ik bedacht vandaag nog (en op vele andere dagen) hoe spijtig het toch is dat mijn ouders dat allemaal niet meer mogen beleven. Ze zouden zo fier geweest zijn dat heel de hoop nog samenkomt !
    Gefeliciteerd met je moederdag ! Ik hoop dat je goed in de watten bent gelegd !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

