Loose ends

  

Kwaad…

Kwaad op jou….

Kwaad omdat je in ons leven verscheen…

Kwaad om de manier waarop je handelde, de manier waarop je zonder scrupules misbruik maakte van de situatie, die je goed kende…

Kwaad omdat je alles, alleen van jouw kant op het internet gooide, laf, met een paswoord…

Kwaad omdat je het nodig vond om mij op mijn plaats te zetten op een hooghartige manier…

Kwaad omdat je je handen wast in onschuld…

Het maakt niet meer uit, kwaadheid is onverschilligheid geworden…

Je doet er niet toe…

14 gedachtes over “Loose ends

      1. Als ik enkele losse eindjes uit mijn blogverleden bij WordPress aan elkaar bind, kan ik me wel iets voorstellen.
        Hoe moeilijk ook, laat je niet intimideren. Laat niemand zich een winnaar voelen doordat jij een punt zou zetten achter je weblog.
        Aan de massa reacties op je laatste berichtje heb je gezien hoeveel trouwe volgers je weblog graag opzoeken. Probeer je daaraan op te trekken!!!
        (verwijder gerust deze reactie, mocht je dit willen)

        Like

Geef een reactie

