Brief aan B

“Liefde is een fanclub met twee leden, als er even iets misgaat zeg je toch niet meteen je abonnement op?”

Vandaag….

Vandaag precies een jaar geleden dacht ik dat je je abonnement opgezegd had, toen je de vaste grond onder mijn voeten wegmaaide.

Het werd een jaar op een “rollercoaster”, met vele dieptes, maar ook zeer vele hoogtes. Het bleek allemaal niet te zijn wat ik dacht (oké, huizenhoge cliché) en ik wil er ook niet meer op in gaan ….

Uit respect voor jou en onze relatie….

Lange tijd heb ik willen schrijven over wat er echt aan de hand was, misschien ook mijn kant…

Maar eigenlijk doet het er niet toe, wij kennen onze waarheid en het belangrijkste zijn wij..

Dank je voor het zalige verlof vorige week, het was een kado voor je verjaardag, maar ook een kado voor ons…

Ik heb samen met je gelachen, gedanst, gezwommen, gegeten, lange gesprekken gevoerd, gevrijd, stil geweest, naar je geluisterd, geweend, gewandeld, intens van elkaar genoten.

Misschien was het wel symbolisch en hadden we deze “afsluiter” nodig…

Maar eigenlijk ook weer niet…

Ik ben gelukkig met je en bewonder je om wie je bent, omdat jij, jij bent…

Ons abonnement is voor het leven en daar kon niets of niemand iets aan veranderen…

Dank je, om mijn partner te zijn….

  

17 gedachtes over “Brief aan B

    1. Dat is nu net het dubbele eraan, het hoefde niet vernieuwd te worden, ook al leek dat naar de buitenwereld zo… Maar heel het verhaal naar buiten brengen zou alleen maar kwaad doen en dat hoeft niet 🙂 thx voor je reactie

      Like

  1. Eigenlijk is het na de rollercoaster die we als lezers van Brubecktakesfive toch een heel klein beetje meebeleefden zo fijn om ook de andere kant te horen/lezen. Dus oprecht… dank je wel voor het instappen van de blogwereld.

    Liked by 1 persoon

    1. Maar je hoort de andere kant helemaal niet… Die kan ik jammer genoeg uit respect voor B en zonder een oorlog te ontketenen in blogland niet op het internet gooien, terwijl dat door anderen wel gebeurd is… Mocht je alles weten, je zou je gedacht van sommigen mss wel willen bijstellen 😦

      Like

  2. Hallo Mrs. Brubeck,

    Mss lees je deze reactie wel. Afgelopen nacht jouw volledige blog gelezen. Ik ben nieuw in het lezen van blogs. Al een aantal blogs gelezen ondertussen. Voel me dan ook eigenlijk wel een gluurder, maar ja, ’t staat op het net. Het hele plaatje heb ik door.
    Je bent volgens mij een pracht van een mens, dus ik ben blij dat het uiteindelijk allemaal goed is afgelopen. Wens jou en Mr. Brubeck veel geluk samen en ook een pracht van een vakantie straks.
    Dit leek mij de plaats om te reageren. En neen, ik praat niet in de derde persoon enkelvoud. Snap je?

    Groetjes

    Liked by 1 persoon

    1. Dank voor je reactie en welkom op mijn blog… Ter verduidelijking… Wat weet je meer zodat je het hele plaatje door hebt? En dat van die 3e persoon versta ik echt niet… Sorry… Leg je het even uit? 🙂

      Like

  3. Mail me anders eens. Belofte dat ik jouw mailadres achteraf wis. Ben zelf heel erg gesteld op privacy. Vind het nogal moeilijk om dit op jouw blog uit te leggen.

    Like

Geef een reactie

